Gerovital
Gerovital
Gerovital

BMW M5 2012: o noua randare

randare BMW M5 2011

Dupa ce zilele trecute cei de la InsideLine au desenat viitoarea generatie BMW M5 F10, iata ca acum este randul celor de la Top Speed si al lui Andrei Avarvarii, sa faca acelasi lucru. Daca randarea celor de la InsideLine era mai putin agresiva si mai degraba o evolutie a modelului standard Seria 5, aceasta noua randare o ia intr-o directie diferita, ridicand putin nivelul de agresivitate.

Viitoarea generatie M5 se anunta a fi una din cele mai avansate si mai orientate catre performanta construite vreodata.

Surse apropiate marcii declara ca odata cu marirea grilei centrale a modelului standard Seria 5, priza centrala de aer s-a diminuat. Arcele rotilor sunt evazate pentru a sublinia infatisarea caracteristica M. Pragurile laterale sunt mai reliefate si conduc la o aerodinamica mai buna.

In partea din spate sunt prezente in continuare cele patru conducte de evacuare clasice, impreuna cu un difuzor bara spate reliefat si o priza de aer centrala. Un mic eleron permite masinii sa ramana eleganta si echilibrata.

Caracteristica de baza a unui M5 este puterea, dar de aceasta data, puterea si dinamica rularii vor fi combinate cu o serie de “tehnologii verzi”, ca parte a planurilor viitoare ale BMW si ale investitiei in programul EfficientDynamics. BMW intentioneaza sa utilizeze mai multe tehnologii noi si un sistem KERS ce va plasa noul M5 inaintea modelului actual, atat din punct de vedere al performantei, cat si al economiei de combustibil. BMW Motorsport estimeaza ca emisiile de CO2 vor fi mai reduse cu 20% odata cu aparitia acestui noul model.

Motorul ce va echipa noul M5 F10 este o varianta imbunatatita a celui ce echipeaza BMW X5 M si X6 M. Agregatul de 4,4 litri V8 twin-scroll va livra o putere maxima de 578 CP si un varf al curbei de cuplu de 718 Newton-metri. Exista zvonuri potrivit carora masina va fi echipata cu o versiune modificata a sistemului M-DCT de pe M3, dar optional ar putea fi oferit si alt tip de transmisie.

Pentru a mentine o greutate proprie redusa, BMW va folosi din plin fibra de carbon si piese din aluminiu, incepand cu un plafon din fibra de carbon. Caroseria va fi o combinatie de structura unitara din aluminiu in partea din fata si un bloc sasiu-caroserie din otel la habitaclu si partea din spate. In fata vom gasi o suspensie independenta cu lonjeroane MacPherson, iar in spate un sistem multi-link.

Surse apropiate companiei declara ca masina va beneficia de tehnologia Active Aerodynamics, care inchide o parte din grila si prizele de racire in timpul incalzirii motorului si in conditii de usoara accelerare.

Noul BMW M5 va debuta la Salonul auto de la Geneva in 2011 ca model concept, apoi mai tarziu in septembrie la Frankfurt ca masina de serie.

[Sursa: Top Speed | Fotografie realizata de: Andrei Avarvarii ]
BMW Motorrad

Comentarii

©2020 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account