BMW X6
BMW X6
BMW X6

BMW M6 Cabrio G-Power – Vânătorul de scalpuri

G-Power au făcut carieră din modificat BMW-uri, iar cariera lor va fi în continuă ascensiune câtă vreme BMW va continua să construiască motoare supraalimentate.

Mai e cale lungă până când tunerii vor fi nevoiți să modifice amperii unei baterii, iar motoarele turbo sunt acum în floarea vârstei și numai bune de gâdilat.  Ar fi păcat să intrăm în panică și să renunțăm să ne mai dorim 800 CP și 1.050 Nm de la un biet BMW M6. Apropo de M6, nu e chiar cel mai tunat model de la BMW; M3, M4 sau M2 fiind în continuare cobaii preferați, dar să nu uităm că există o piață și pentru genul ăsta de tuning excesiv – maica Rusie, deșertul arab sau China fiind suficiente pentru a încasa niște comenzi. Nu multe, dar babane.

Să zicem că ai avut 170.000 de Euro să-ți cumperi o mașină puternică și ai dat vreo 140.000 de Euro pe un  BMW M6 stock de 600 CP și 700 Nm. Ai rămas cu niște bani, se mai întâmplă. Așa că, ori îi spargi pe șervețele și sticle de șampanie în vreun club de fițe, ori îi bagi în mașina pe care tocmai ți-ai cumpărat-o. Nici vorbă să-i donezi vreunui nevoiaș, că nu se știe când strânge nevoiașul ăla vreo 200.000 de coco din milostenie din asta și își cumpără un Lamborghini care-ți dă rușinică între semafoare.  Bun, ce îți cumperi cu 29.632 de Euro de la G-Power? Păi, în primul rând, începi cu remaparea ECU care ajunge pe la 4.550 de Euro și cu eliminarea limitatorului de viteză – 668 Euro.

Urmează niște turbine mai cu suflu pe care dai fix 3.850 de Euro, un sistem de evacuare din titan de 6.879 de Euro și niște suspensii mai călite pentru o astfel de putere – 2.376 de Euro. Împreună toate evoluțiile astea îți aduc un plus de 200 CP și 300 Nm care ajută acel V8 de 4,4 litri să atingă o viteză maximă de 330 km/h și să sprinteze de la 0 la 200 km/h în doar 9,8 secunde.

Dar componenta cea mai scumpă din acest pachet este setul de jante ultra-mari și ultra-ușoare pentru care plătești 7.649 de Euro. Nu ajută performanțele mașinii, dar o fac să arate de 800 CP și 1.000 de Nm, în cazul în care vrei să te recunoască lumea pe stradă. Desigur, cu ăia aproape 30.000 de Euro ai putea să-ți cumperi un M3 CSL și să te răcorești pe circuit, nu în linie dreaptă, dar dacă ai banii ăștia și vrei să-i cheltui cum îți poftește inima, nu te judecă nimeni. Ține minte însă că într-un cabrio de 800 CP nu e bine să porți perucă, iar dacă ești deja chel s-ar putea să rămâi fără scalp.

Sursa – G-Power

BMW Motorrad

Comentarii

©2020 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă IN MOTION MEDIA.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account