BMW Mobile Care oferă servicii de asistență în caz de accident sau defecțiuni

BMW Mobile Care

BMW Mobile Care reprezintă multitudinea de servicii de asistență, pe care BMW le oferă eficient clienților săi în cazul defecțiunilor tehnice și accidentelor. Acestea sunt accesibile clienților BMW din România, atât în țară, cât și în străinătate.

Ce faci dacă mașina are o defecțiune când ești plecat în vacanță, în afara țării? Cum te descurci dacă mașina nu mai poate continua drumul și trebuie să fie reparată în service? Apar costuri precum cele pentru tractare și service. Trebuie să găsești altă mașină, sau o formă de transport. Trebuie să cauți cazare, cât timp mașina este reparată.
Însă, pentru toate aceste necesități, BMW oferă pentru clienții săi ajutor și soluții eficiente. Exact pentru asemenea situații au fost create serviciile BMW Mobile Care. Aceste servicii de asistență sunt oferite de BMW non-stop, 365 de zile pe an, și includ alternative pentru mobilitate, tractare și repararea automobilului BMW, precum și acoperirea parțială a costurilor de transport și cazare.

Beneficiile BMW Mobile Care vin în completarea serviciilor proactive pe care doar rețeaua de dealeri și parteneri de service autorizați BMW le oferă posesorilor de automobile ale mărcii bavareze.

Asistența BMW în cazul unui accident cu avarii mici

Automobilele BMW facilitează contactarea rapidă a serviciilor BMW de asistență în caz de accident. Modelele BMW sunt echipate cu o rețea de senzori care depistează inclusiv accidentele cu severitate redusă, mai exact cele care survin la viteze mici și nu implică declanșarea airbag-urilor. În această situație, pe ecranul sistemului infotainment iDrive este afișată nu doar o avertizare, ci și opțiunea ca pasagerii să apeleze serviciul de asistență BMW printr-un singur click. De asemenea, posesorul modelului BMW poate folosi aplicația My BMW pentru smartphone, pentru a apela rapid serviciul de asistență oferit de constructorul german clienților săi.

Această facilitare a contactului imediat cu serviciul specializat de asistență în caz de accident este foarte importantă. Deoarece, chiar și dacă accidentul nu este sever, șoferul sau pasagerii pot fi bulversați. Însă nu trebuie să caute sau să-și aducă aminte de un anumit număr de contact. Aplicația My BMW, sau meniul sistemului infotainment de la bordul mașinii intermediază contactarea call center-ului BMW pentru asistență în caz de accident sau defecțiuni tehnice.

De asemenea, uneori poate fi o avarie care nu este suficient de severă pentru a fi sesizată de senzorii mașinii. Sau poate mașina este lovită când este parcată. În aceste situații, dacă nu este afișat automat meniul de contact al serviciilor de asistență BMW, șoferul poate folosi aplicația My BMW.

În cazul accidentelor grave apelul de urgență se realizează automat

Când are loc un accident grav, în care airbag-urile sunt declanșate, atunci automobilul va activa automat apelul către serviciile de urgență. Această funcție este obligatorie pentru toate automobilele noi din Europa. Iar BMW a echipat modelele sale cu sistemul de apel de urgență încă din 2017.

Din cauza unei posibile vătămari, dar și a șocului produs de un accident sever, șoferul sau pasagerii s-ar putea să nu fie capabili să apeleze serviciile de urgență. Astfel, că activarea automată a acestui apel de urgență este foarte importantă pentru ca serviciile de urgență (pompieri, salvare, etc.) să intervină la locul accidentului cât mai grabnic. Automobilul face apelul automat când se declanșează unu sau mai multe airbag-uri. Și, totodată, mașina transmite locația sa către serviciile de urgență și call center-ul BMW. Astfel, echipajele de intervenție știu unde este mașina, chiar dacă pasagerii sunt inconștienți sau nu pot comunica.

Call center-ul BMW înștiințează la rândul său serviciile de urgență din acea regiune sau țară. Iar un reprezentant specializat al serviciului de asistență BMW menține dialogul cu șoferul și pasagerii din mașină și le oferă îndrumările necesare pentru siguranța lor.

Serviciile de urgență se ghidează și cu ajutorul broșurii și autocolantului de parbriz, care echipează modelele BMW
În cazul unui accident sever, serviciile de urgență trebuie să realizeze cât mai rapid și în siguranță descarcerarea pasagerilor. Și trebuie să fie cât mai facilă deconectarea sistemelor mașinii care ar putea cauza incendii.
În acest scop, BMW oferă clienților săi o broșura creată special pentru personalul serviciilor de urgenţă şi descarcerare. Aceasta are format pdf și poate fi salvată și pe telefon. Dar se recomandă să fie tipărită color și ținută de exemplu în parasolar.

O precauție suplimentară este și autocolantul care se lipește pe parbriz. Acesta poate fi cerut de la orice dealer autorizat BMW, se lipește pe zona inferioară a parbrizului, în partea șoferului, și are rolul de a informa echipajul serviciului de urgență că în automobil se află broșura cu îndrumări pentru intervențiile de salvare a pasagerilor.

BMW Mobile Care oferă asistență în cazul defecțiunilor

Sub cupola conceptului BMW Proactive Care, constructorul german oferă clienților săi numeroase servicii de îngrijire proactivă și preventivă. Astfel se reduce posibilitatea unei defecțiuni tehnice și se permite intervenția din timp, pentru a nu se agrava o problemă tehnică. Mai mult de atât, mulțumită sistemelor de conectivitate BMW Teleservices și BMW ConnectedDrive, informațiile de la senzorii care echipează automobilele mărcii bavareze sunt transmise și către service-ul dealerului autorizat BMW. Împreună și cu aplicația My BMW, toate aceste servicii ajută posesorul de BMW să mențină facil și eficient starea de funcționare optimă a mașinii.

CLICK AICI pentru a afla toate detaliile despre serviciile BMW Proactive Care.

Dar, în cazul în care apare o defecțiune tehnică, posesorii BMW beneficiază de acces imediat la serviciile de asistență BMW Mobile Care.

Pe lângă aplicația My BMW și conectivitatea oferită de automobil, pasagerii din modelele BMW pot apela și prin telefon serviciul de asistență BMW în caz de defecțiuni. În România numărul gratuit pentru call center este 08008 269 00. Iar în străinătate clienții BMW pot apela numărul +4021 304 15 62.

Reparații la locul defecțiunii și tractare gratuită până la cel mai apropiat service autorizat BMW

Un echipaj de intervenție mobil BMW Service, sau al unui partener de service autorizat BMW din apropiere, poate fi solicitat la locul unde mașina este imobilizată de o defecțiune. Folosind inclusiv aplicația My BMW, posesorul modelului BMW poate trimite locația pentru ca echipajul să știe unde să vină.

Dacă defecțiunea nu poate fi soluţionată acolo unde mașina este imobilizată, iar clientul solicită repararea automobilului, BMW pune la dispoziție și serviciul de tractare a automobilului. Tractarea se realizează gratuit până la cel mai apropiat partener de service BMW.

Totodată, cu acordul clientului, reprezentanții serviciului de asistență BMW pot ajuta inclusiv cu formalitățile cerute de compania de asigurare. Iar faptul că mașina va fi reparată la un service din rețeaua dealerilor autorizați BMW reprezintă și o garanție a calității. Este utilizată aparatură de diagnosticare creată special pentru modelele BMW. Tehnicienii sunt instruiți la standardele impuse de BMW la nivel european, se folosesc doar piese de schimb originale BMW, iar costurile sunt comunicate transparent către client.

Dacă problema este o pană iar anvelopa este de tip runflat și nu poate fi livrată în mai puțin de 4 ore, BMW va rambursa costurile pentru servicii suplimentare. Clientului îi revine să plătească doar prețul anvelopei noi. De asemenea, serviciul de asistență BMW vine în ajutorul clienților și în alte situații, cum ar fi dacă se pierde cheia sau se alimentează cu un combustibil greșit.

BMW Mobile Care oferă clienților alternative de transport, când o defecțiune tehnică nu mai permite automobilul să se deplaseze

Clienții BMW primesc sprijin inclusiv pentru alternative de transport și chiar și cazare, dacă o defecțiune tehnică nu mai permite ca automobilul să circule. Acest serviciu oferit de BMW este binevenit cu atât mai mult dacă mașina suferă probleme tehnice într-o țară străină. În funcție de situație, BMW acoperă și o parte din costurile de transport sau cazare. Astfel, clienții BMW din România se bucură de servicii de asistență la aceleași standarde pe care BMW le impune în mod uniform în rețeaua sa de la nivel european.

În primul rând, dacă automobilul nu se mai poate deplasa iar repararea durează mai multe zile, atunci BMW pune la dispoziția clientului o mașină de schimb. Când problema tehnică a survenit pe teritoriul României, BMW oferă clientului o mașină de schimb pentru 3 zile lucrătoare. În plus, clientul dispune de mașină și peste weekend, dacă acesta se înscrie în intervalul de reparare.

Mai mult de atât, BMW oferă o alternativă de mobilitate și pentru situațiile când modelul BMW întâmpină o problemă tehnică într-o țară străină. Este un ajutor important, de exemplu când clientul BMW este în vacanță peste hotare și mașina acestuia suferă o defecțiune care necesită repararea în service. În această situație BMW pune la dispoziția clientului său o mașină de schimb, timp de până la 5 zile (plus weekend-ul, dacă intervine în intervalul de reparare). Așadar, posesorul de BMW care apelează la serviciile rețelei BMW poate continua călătoria în vacanță. În acest timp automobilul său beneficiază de reparații de calitate, realizate la un partener de service autorizat BMW.

Tot referitor la alternativa pentru transport, BMW suportă și deplasări cu taxiul care pot însuma până la 80 de euro. De asemenea, în limita a 650 de euro, BMW poate acoperi și costurile continuării călătoriei sau întoarcerii la domiciliu a pasagerilor, cu avionul sau cu trenul. Tot până la suma maximă de 650 de euro, BMW va suporta costurile pentru servicii de tractare a mașinii. Aici se poate include și returnarea mașinii la domiciliul clientului, dacă defecțiunea a avut loc la mai mult de 100 km de casă, iar repararea mașinii a durat cel puțin 3 zile.

BMW oferă clienților și cazare, când o defecțiune tehnică impune ca mașina să stea în service mai multe zile

Dacă mașina suferă o problemă tehnică, iar repararea necesită service care nu poate fi realizat în aceeași zi, atunci serviciile BMW Mobile Care includ și cazare. BMW oferă cazare pentru toți pasagerii automobilului. Iar între timp modelul BMW primește reparațiile tehnice într-un service autorizat de mărca bavareză. Cazarea oferită de BMW poate fi de până la 4 nopți, iar costurile sunt suportate de constructorul german pentru hoteluri cu grad confort de maximum 4 stele. Condiția este ca defecțiunea tehnică să fi survenit la o distanță mai mare de 50 de kilometri față de domiciliul clientului BMW.

Clienții BMW din România beneficiază de serviciile BMW Mobile Care în numeroase țări europene

Serviciul de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni este valabil în cazul survenirii unei defecţiuni în următoarele ţări europene: Albania, Andora, Austria, Belgia, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Cipru, Republica Cehă, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franţa, Germania, Marea Britanie, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Malta, Monaco, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Serbia şi Muntenegru, Suedia, Elveţia, Slovacia, Slovenia, Spania (inclusiv Insulele Canare) şi Turcia.

Un schimb de ulei la un service autorizat BMW oferă clienților acces gratuit timp de 2 ani la serviciile BMW Mobile Care

Posesorii de automobile BMW pot beneficia de acces gratuit timp de 2 ani la serviciile BMW Mobile Care în România, dacă aleg să facă un schimb de ulei la prima vizită într-un service autorizat BMW de pe teritoriul României.

Dacă se face schimbul de ulei la un partener de service autorizat BMW, garanţia de mobilitate pentru serviciul de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni este reînnoită pentru o perioadă de 24 de luni, până la atingerea pragului maxim de zece ani de la data primei înmatriculări a automobilului.

Pentru mai detalii suplimentare despre condițiile BMW Mobile Care vă recomandăm să accesați site-ul oficial bmw.ro sau dealerii autorizați BMW din România.

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account