Plata online prin BMW Pay completează facilitățile oferite de recepția digitală în service

BMW Pay

Dealerii autorizați de BMW în România oferă clienților un spectru amplu de servicii digitale care facilitează și eficientizează îngrijirea și repararea mașinii. Acestea cuprind atât programarea online a vizitei în service, cât și recepția digitală în service și plata prin serviciul BMW Pay securizat. Toate sunt accesibile inclusiv prin aplicația My BMW și se realizează cu doar câteva click-uri. Iar transparența și calitatea serviciilor oferite de atelierele dealerilor BMW este dovedită și de opțiunea BMW Smart Video Communication, care oferă clientului o prezentare video a inspecției tehnice. Sunt beneficii pe care le oferă exclusiv dealerii autorizați BMW.

Aceste opțiuni completează conceptul BMW Proactive Care, prin care dealerii autorizați ai mărcii germane pun la dispoziția clienților din România servicii menite să eficientizeze timpul și costurile alocate pentru întreținerea și repararea mașinilor la cele mai înalte standarde de calitate.

CLICK AICI pentru a afla toate detaliile despre serviciile BMW Proactive Care.

Recepția digitală în service-ul autorizat BMW permite predarea și preluarea mașinii la orice oră, în funcție de programul clientului

Dealerii autorizați de BMW în România sunt singurii care oferă opțiunea Recepției Digitale în Service pentru posesorii de modele BMW. Această opțiune permite clienților să predea mașina la service-ul autorizat BMW în orice zi și la orice oră. Atât predarea mașinii, cât și preluarea mașinii de la dealer se desfășoară facil și în siguranță.

Programarea și recepția digitală în service se face ușor. Clienții pot apela telefonic dealerul BMW. Sau pot face programarea online prin intermediul site-ul bmw.ro/programareonline, unde vor găsi harta interactivă cu toți dealerii din rețeaua autorizată de BMW în România. Totodată, programarea în service se poate face și cu doar câteva click-uri prin aplicația My BMW.

Clientul selectează din aplicație service-ul dealer-ului BMW pe care îl preferă. Apoi aplicația afișează zilele și intervalele când service-ul are sloturi de timp libere. Utilizatorul selectează ziua și ora când dorește să predea mașina, în funcție de programul propriu. Ulterior poate preda mașina în parcarea service-ului, la orice oră din zi și din noapte. Parcările dealerilor BMW sunt desigur păzite și monitorizate video, astfel că mașina rămâne în siguranță. Iar faptul că automobilul poate fi predat la orice oră permite clientului să nu își sacrifice de exemplu din programul de la serviciul propriu.

La momentul programării online în service clientul primește un cod unic pentru a lăsa cheia mașinii în seiful din terminalul dedicat Recepției Digitale în Service. Acest terminal cu seif securizat printr-un cod unic pentru fiecare client este amplasat la showroom-ul dealer-ului BMW, unde se află și service-ul autorizat.

Automobilul poate fi lăsat în siguranță în parcarea dealer-ului și cu o seară înainte. În acest mod, BMW ajută clientul să își gestionează timpul mai eficient și mai flexibil, pentru a nu sacrifica o zi cu vizita la service. Așadar, predarea mașinii în service se poate face și fără a fi nevoie de contact direct cu un reprezentant al dealer-ului. În plus, se evită orice timp de așteptare la recepția din service. Și nu mai este nevoie de completarea unor formulare la showroom, pentru că toate datele se furnizează la momentul programării online, prin aplicația My BMW sau portalul bmw.ro.

După ce revizia sau reparația sunt finalizate, clientul este notificat inclusiv prin intermediul aplicației My BMW. Și poate prelua la fel de ușor mașina. Automobilul personal îl așteaptă în parcarea supravegheată a dealer-ului BMW, iar cheia se preia tot din seiful de la showroom.

Toate aceste beneficii de eficiență și confort oferite de Recepția Digitală în Service au drept rezultat o optimizare a serviciilor care salvează timp și costuri pentru clienții BMW.

Clienții beneficiază de avantaje multiple dacă aleg să apeleze la service-urile din rețeaua de dealeri autorizați BMW

Recepția Digitală în Service este accesibilă nu doar pentru clienții care au achiziționat automobilele de la un dealer autorizat de BMW în România. Ci poate fi aleasă de orice posesor de model BMW, fie el chiar și cumpărat din altă țară.

Mai mult de atât, cei care fac pentru prima oară programare într-un service autorizat BMW primesc diverse beneficii.

Dar, de asemenea, clienții au și avantajul ofertelor de preț pentru piese și intervenții tehnice, pe care service-urile dealerilor autorizați BMW le acordă posesorilor de modele BMW care au vechime mai mare de 5 ani. Este vorba despre ofertele BMW Service 5+.

Devizul digital și serviciul BMW Smart Video Communication asigură transparență și confirmă calitatea inspecțiilor tehnice

Service-urile rețelei de dealeri autorizați BMW din România oferă clienților garanții clare referitor la calitatea inspecțiilor tehnice. Și, totodată, transmit clienților costurile exacte ale operațiunilor și pieselor. Astfel, clienții BMW pot lua decizii în funcție de bugetul disponibil și de urgența impusă de fiecare defecțiune sau uzură.

Tehnicianul service-ului autorizat face un clip video în timp ce realizează inspecția maşinii. Astfel, prezintă clientului starea de uzură a fiecărei componente pe care o inspectează. Și, în același clip video, tehnicianul BMW explică opțiunile de reparare precum și cât de prompt trebuie rezolvate, în funcție de gravitatea lor.

Acest clip video este transmis de recepția service-ului către client, în cadrul devizului digital. Posesorul de BMW primește devizul digital pe e-mail, prin SMS sau în aplicația My BMW. Iar în deviz sunt detaliate costurile pentru recomandările care privesc toate operațiunile de reparare sau schimbare de piese. Așadar, clientul BMW verifică ușor aceste informații, cu doar câteva click-uri, fără a fi nevoie de deplasări la service sau apeluri telefonice. Însă, oricând poate cere detalii suplimentare, contactând service-ul.

Clienții pot gestiona costurile de întreținere sau reparații, datorită informațiilor transparente oferite de service-urile autorizate BMW

Cunoscând prețurile și explicațiile din clipul video realizat de tehnicianul BMW, clientul poate alege să confirme doar operațiunile tehnice pe care le dorește, sau care sunt imperios necesare la acel moment.

În plus, clientul ia în calcul și durata operațiunilor de reparare. Deoarece service-ul oferă estimările în legătură cu timpul alocat intervențiilor tehnice și comunică dacă trebuie comandate piese. Partenerii de service BMW sunt pregătiți să acopere necesarul de piese nu doar pentru intervențiile uzuale. Însă, serviciile de sub umbrela BMW Proactive Care au exact acest rol, de a preveni și detecta din stadiul incipient eventualele probleme tehnice. Tocmai pentru ca service-ul să comande rapid piesele originale BMW. Drept urmare, timpul necesar pentru reparații sau înlocuiri de piese este scurtat.

Toate aceste demersuri au fost concepute de BMW pentru a îmbunătăți continuu serviciile oferite clienților săi. Și subliniază multitudinea de avantaje de care beneficiază posesorii de BMW care aleg să facă reviziile sau reparațiile în cadrul service-urilor din rețeaua autorizată de BMW în România.

Calitatea lucrărilor de service, profesionalismul tehnicienilor BMW și uzura automobilului sunt transparent prezentate în clipul video oferit de serviciul BMW Smart Video Communication. Prețurile pentru toate piesele și operațiunile tehnice sunt detaliate în devizul digital, iar timpii necesari reparațiilor sunt la rândul lor estimați și comunicați transparent. Drept urmare, clientul are control clar asupra costurilor și timpului alocat pentru întreţinerea și repararea mașinii.

Doar service-urile rețelei de dealeri autorizați BMW oferă clipul video al inspecției tehnice, iar devizul digital este un avantaj la revânzarea mașinii

Devizul digital și clipul video al inspecției tehnice sunt garanții pentru profesionalism și constituie un avantaj pe care doar service-urile autorizate BMW îl oferă clienților din România care dețin modele ale mărcii BMW.

Atât devizul digital, cât și clipul video al reviziei, reprezintă dovezi clare despre starea tehnică a mașinii și despre cât de bine este îngrijită. Astfel, aceste servicii constituie și argumente puternice pentru clienții care doresc să vândă automobilul BMW. Practic, serviciile oferite de dealerii autorizați BMW sunt factori care mențin prețul de revânzare al mașinii la un nivel cât mai ridicat.

În același scop contribuie și calitatea serviciilor de întreținere și reparații oferite de către dealerii autorizați BMW. De altfel, service-urile dealerilor autorizați de BMW în România respectă aceleași normele de calitate riguroase pe care compania germană le impune la nivel mondial.

În service-urile autorizate sunt folosite doar piesele originale BMW. Aparatura de diagnosticare este special proiectată pentru autoturismele BMW, astfel că evaluează cu precizie eventualele probleme tehnice. Iar tehnicienii dealerilor autorizați din România participă frecvent la programe de specializare. Unele sunt desfășurate și în centrele BMW din străinătate. Dar instructori din Germania vin la service-urile din România pentru a familiariza echipele tehnice ale dealerilor din țara noastră cu noile tehnologii și proceduri de lucru.

Serviciul BMW Pay facilitează plata rapidă și în siguranță prin aplicația My BMW

Nu în ultimul rând, BMW oferă clienților din România o modalitate de plată online, care este transparentă și securizată. Serviciul BMW Pay eficientizează și facilitează la rândul său interacțiunea cu service-urile dealerilor autorizați BMW. Clienții nu trebuie să se deplaseze la dealer pentru achitarea serviciilor de inspecție tehnică, înlocuiri de piese sau reparații.

La fel ca și programarea în service, recepția digitală și devizul digital, operațiunile de plată pot fi realizate online, cu doar câteva click-uri. Serviciul de plată BMW Pay oferă această facilitate oricând. Deci clientul poate face plata prin BMW Pay la orice oră, nu doar în timpul programului de lucru al service-ului și dealerului BMW.

Totodată, BMW Pay oferă opţiuni de plată diverse, cum ar fi Apple Pay, Google Pay, debit direct SEPA şi transfer instant.

Plata prin BMW Pay se face în doar trei paşi. În primul rând, utilizatorul primește un SMS, e-mail sau o notificare prin aplicaţia My BMW. În această notificare este inclus un link pentru plată. Apoi, clientul introduce informaţiile de plată. Iar imediat ce plata este realizată de client, acesta va primi și o confirmare.

Pentru a afla toate detaliile despre BMW Pay și serviciile BMW Proactive Care vă invităm să accesați site-ul oficial bmw.ro.

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account