BMW-ul M3 testat de Top Gear a ajuns pe mâinile unui client nemulțumit
Nu este nici un secret că mașinile de test, fie ele pentru clienți sau pentru presă, ajung să fie cumpărate de cineva. Nimic anormal în asta, până la urmă ți se face un discount bunicel. Problema apare însă atunci când dealerul alege să vândă mașina aia fără a-i face o inspecție amănunțită.
Din experiența noastră cu mașinile de test am aflat că după ce stă pe mâinile unora care au ca scop să-i găsească toate hibele ori să se aleagă cu poze și cu cadre video cât mai bune, mașina iese destul de șifonată. Rob Willis este un băiet din ăsta mai credul care a cumpărat o mașină de la un dealer din UK. Mașina fiind un BMW M3 Yas Marina Blue foarte frumos, cu tot ce-i trebuie pentru a satisface un tânăr de 27 de ani. Mare i-a fost mirarea însă când a văzut că aceeași mașină a apărut într-un episod din Top Gear în care Nea Clarkson o călca ca pe o găină tânără. Poate că pentru unii este o onoare să-și vadă mașina în cea mai de succes emisiune auto din univers, dar Rob al nostru a fost extrem de înfuriat. Nu pentru că era fan Fifth Gear, ci pentru că mașina s-a confruntat cu niște probleme tehnice imediat ce a cumpărat-o. Și nu a cumpărat-o cu mărunțiș, ci cu vreo 75.000 de euro. În plus, problemele nu erau unele minore, erau din alea grave, la frâne și direcție. Rob a primit de la dealerul respectiv un BMW 330d și niște scuze cât timp M3-ul a stat prin service, dar asta nu înseamnă că nu au fost puse în pericol viața lui, a soției și a copilului lor de opt ani.
Nu este vina celor de la Top Gear pentru că s-au folosit de mașină pentru a ne arăta nouă cât de spectaculos poate fi ea condusă, dar nici vina clientului pentru că alege să-și ducă copilul la școală într-un BMW M3. Vina este a dealerului, dar clientul nu ar trebui să rămână doar cu un gust amar din asta, ci și cu o poveste interesantă de spus. Așadar, aveți grijă ce cumpărați. S-ar putea ca mașina second din showroom să fi avut mai mulți propietari de ocazie decât ar avea curajul să-ți recunoască.
Sursa – BMW Blog