BrandZ: Top 100 Cele mai valoroase branduri in 2011 – BMW pe locul 30

Potrivit studiului anual „BrandZ” realizat de Millward Brown, BMW se situeaza pe locul 30 in Top 100 Cele mai valoroase marci 2011. In topul marcilor auto, BMW este pe locul doi dupa Toyota. BMW este urmat de Mercedes, Honda, Porsche, Nissan, VW, Ford, Audi si Lexus.
Millward Brown a aranjat companiile pe baza perceptiilor consumatorilor, colectate prin interviuri realizate cu peste un milion de consumatori, date combinate apoi cu analize ale situatiilor financiare ale companiilor.
Nissan a inregistrat o urcare importanta fata de anul trecut, pana pe locul 6 in clasamentul marcilor auto, datorata in special noului vehicul electric Nissan Leaf.
In topul general, cele mai valoroase companii din lume provin din domeniul tehnologiei, fast food si retail. Asa cum ne asteptam, pe primul loc se situeaza Apple (153 mld. USD valoarea marcii), urmata de Google, IBM, McDonalds si Microsoft.
Apple preia conducerea in top, dupa ce timp de patru ani la rand Google a fost cea mai valoroasa marca la nivel global.
Evaluarile BrandZ sunt realizate in parte pe baza sondajelor de brand-equity, a datelor financiare oferite de Bloomberg si a rapoartelor realizate de analistii financiari. Millward Brown utilizeaza toate aceste informatii pentru a calcula veniturile care pot fi atribuite unei marci, partii din venituri care poate fi atribuita relatiei stranse a marcii cu clientul, si potentialul de crestere al veniturilor datorate marcii.
Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro
