Cat fight! Sau cum a fost la BMW E36 Fest 2015
Să aduni 100 de pisici într-un singur loc este o idee proastă, asta ți-ar spune orice posesor de pisici. Dar apoi, dacă pisicile sunt BMW-uri E36, pregătește-te pentru o miorlăială spectaculoasă: BMW E36 Fest 2015
Azuga, 22 august 2015, o zi de vară la munte așa cum îți dorești să nu prinzi atunci când pleci în concediu. Ploioasă. O ploaie mocănească, genul de picurătură meteorologică al cărei singur scop este să-ți amintească de faptul că toamna se apropie. Nu chiar genul de vreme care să te scoată din casă.
Dar apoi, ploaia mocănească nu a făcut decât să așeze frumos picurii pe cele câteva zeci de mașini adunate pentru a fi pozate, într-un spațiu special amenajat de Primăria Azuga pentru desfășurarea BMW E36 (& Friends) Fest 2015.
Animat de beaturile DJ-ului al cărui nume l-am uitat (fie-mi cu iertare, mister DJ) dar care mă duce cu gândul la Bandoleros, și de vorbele de duh ale MC-ului Feghea, proprietarii BMW-urilor adunate aplică ultimele retușuri de machiaj și își fac vizite.
Sâmbătă e ziua în care concurenții spun publicului poveștile mașinilor lor, apoi își lasă mașinile să vorbească (într-un concurs de sunete de admisie), apoi le dezlănțuie pe asfaltul ud al Azugăi până când vor scoate fum din anvelope.
În competiție au fost înscrise 95 de mașini, exemplare lucrate frumos din toate colțurile țării și nu numai. Paul Mușat și Andrew Cătălin au traversat Canalul Mânecii pentru a ajunge aici. Alex Stan și-a adus E36-ul din Grecia. Iar din Italia au ajuns trei reprezentanți – toți români stabiliți acolo, care nu au contenit să-și arate dragostea pentru Pisicuțele lor. Apoi a fost grupul vesel al lui Johnny, din Botoșani, care a pus zâmbetele pe fețele tuturor cu naturalețea lui.
Toți au fost frumoși și toți au dat tot ce-au avut mai bun din ei pentru a-și trece în portofoliu victoria. Să începem cu prietenii. Premiul Best Friend Car a mers la nimeni altul decât Interceptor (Florin Petrescu, pe numele său din buletin) pentru minunăția de 2800 CS. Best Intake Sound a mers la cel mai puternic E36 2.8 aspirat din lume (308 CP), crescut minuțios de Provenzano (VL 01 PWR). Soția sa se laudă cu cel mai îngrijit portbagaj, recunoscut oficial de juriu prin premiul Best Trunk. Botoșaniul a plecat acasă cu premiul Best Wheel Gap (BT 17 UKI), iar cel mai cel din tot showul a fost votat IF 94 SXL de către ceilalți participanți.
Best Burnout a mers la Cluj, la Andrei Prodan (CJ 95 PRD) care și-a sacrificat anvelopele spate în spiritul showului, în timp ce Musculescu Florin (BR 25 MCF) a câștigat un premiu special, care, dacă ar avea o denumire, ar suna cam așa: Cele Mai Faine Burnouturi în Mașinile Altora. Florin a fost showmanul probei de burnout.
Premiul N-a Fost Ușor, Dar Am Dovedit – pe care l-am inventat fix acum și care are poate cea mai mare greutate – merge direct la Bogdan, președintele Madness Crew (singurul club BMW din România), adică omul din spatele evenimentului, care a reușit să strângă deopotrivă sponsori (super-jante.ro, MOTUL, Vicont, Alfa Market, Auto NVG, DYC Garaje, etc.) și posesori pasionați și să înfăptuiască E36 Fest. Good job, guys!
(mai multe imagini găsești în albumul celor de la Madness Crew)