BMW M4 by Vorsteiner trece la extreme

BMW M4 by Vorsteiner sună ca un fel de Frankenstein venit să provoace haos într-o grădiniță, doar că acum lucrurile se-ntâmplă și în realitate. Nu sunt un fan al tuningului, dar atunci când o casă de calibru scoate ceva deosebit, nu pot să ignor complet fenomenul. Iar cei de la Vorsteiner au făcut o treabă excelentă cu BMW M4 Coupe.

BMW M4 by Vorsteiner

BMW M4 by Vorsteiner

BMW M4 by Vorsteiner: un bodykit de pus pe perete

Cei de la Vorsteiner și-au făcut de cap cu BMW M4 Coupe și au reușit să dea naștere unei mașini cu totul aparte. Kitul de exterior desenat și executat de Vorsteiner nu face altceva decât să scoată în evidență formele deja aperciate ale lui BMW M4, fără să treacă câtuși de puțin într-o zonă de kitch. Bara față, pasajele roților din față evazate, pragurile laterale, aripile spate evazate aproape de până la extrem și bara spate sunt elementele centrale ale kitului exterior pe care BMW M4 by Vorsteiner îl poarte cu atâta mândrie. Ce-i drept, toate piesele sunt fabricate folosind anumiți compoziți din fibră de carbon, astfel că rigiditatea structurală a elementelor este una de excepție.

BMW M4 by Vorsteiner

Parcă totuși aș fi ales altă culoare la jante…

….deși acest roșu aprins nu arată deloc rău în combinație cu Yas Marina Blue. Dar niște jante roșii, oricât de bine desenate ar fi, tot nu sunt 100% pe placul meu. Acum, dacă te gândești că se asortează cu interiorul atunci putem face o excepție. Oricum, un lucru e clar: combinația asta de culori e numai bună pentru fanii Stelei, chiar dacă în Ghencea, cu jantele astea pe 20 inch, s-ar putea să strângi din dinți cam la fiecare trece peste o șină de tramvai. Și tot în Ghencea, îți va fi cam greu să te strecori prin trafic cu mașina asta care pare să fie mai lată decât un tramvaiul 41. Partea bună e că până în partea de nord a Bucureștiului, spre deosebire de 41, nu ești obligat să treci Podul Grant „îmbrăcat” în culorile rivale.

BMW M4 by Vorsteiner

BMW M4 by Vorsteiner

BMW M4 by Vorsteiner a rămas la fel sub capotă

Deși BMW M4 by Vorsteiner are multe lucruri schimbate la suprafață, pe sub caroserie lucrurile au rămas la fel. Adică tot 431 de cai-putere la 5.500 de rotații pe minut, tot 550 Nm la 1.850 de rotații pe minut și tot un șase-n linie hotărât să se tureze mai frumos și mai rotund decât orice alt șase-n linie disponibil pe piață. Sprintul 0-100 km/h durează tot 4,1 secunde dacă dai banii și pe transmisia automată, iar consumul mediu și emisiile de CO2 chiar nu ne mai interesează.

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account