Lista castigatorilor evenimentului Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2010

P90060096

Weekendul trecut a avut loc in Italia, Lacul Como, evenimentul Concorso d’Eleganza Villa d’Este, care a adunat laolalta entuziasti ai automobilelor de epoca. Aceasta a fost a 12-a editie a evenimentului, ce s-a desfasurat sub patronajul BMW Group. “Inca o data Concorso a depus marturie impresionanta ca masinile nu au pierdut nimic din fascinatia lor”, a comentat Karl Baumer, Presedinte al Concorso d’Eleganza Villa d’Este si Director al diviziei BMW Group Classic.

Dott. Jean-Marc Droulers, Presedinte al Villa d’Este S.p.A., a declarat referitor la cele doua zile extraordinare: “Concorso se desfasoara sub o constelatie care ar putea cu greu sa devina mai buna de atat: traditia, eleganta si pasiunea pentru masini creaza fundamentul perfect pentru un weekend cum inca o data am avut privilegiul sa traim.”

Pe langa concursurile de masini de epoca si competitia dintre modelele concept ale viitorului, in cadrul editiei din acest an a evenimentului s-a desfasurat si expozitia speciala “100 Ani de Alfa Romeo” si premiera mondiala a modelului BMW 328 Kamm Coupé. Evenimentul a fost un succes rasunator, numarul vizitatorilor ridicandu-se in ziua de duminica la peste 5.000.

Trofeo BMW Group

Cel mai bun din concurs, ales de catre Juriu

Talbot-Lago, T150 C SS Teardrop, Coupé, Figoni & Falaschi, 1938, Oscar Davis, USA

Coppa d’Oro Villa d’Este

Cel mai bun din concurs, ales prin vot public la Villa d’Este

Maserati, A6GCS, Spider, Frua, 1955, John F. Bookout Jr., USA

Trofeo BMW Group Italia

Cel mai bun din concurs, ales prin vot public la Villa Erba

Talbot-Lago, T150 C SS Teardrop, Coupé, Figoni & Falaschi, 1938, Oscar Davis, USA

Premiul de design Concorso d’Eleganza pentru Concepte & Prototipuri

Ales in urma votului public la Villa Erba

Zagato, Alfa Romeo TZ3 Corsa, Coupé, 2010. Martin Kapp, D

Castigatori si Mentiuni de Onoare, pe categorii

Categoria A: MASINI DE CONCURS ANTEBELICE

Castigator al categoriei

BMW, 328 Mille Miglia, Streamline Roadster, BMW, 1937, Christoph Bode, D

Mentiune de Onoare

Talbot-Darracq, GP 1500, Siluro Corsa, Talbot-Darracq, 1926, Egon Zweimüller, A

Categoria B: MASINI SPORT DECAPOTABILE ANTEBELICE

Castigator al categoriei

Duesenberg, X Straight 8, Boat-Tail Roadster, McFarlan, 1927, Peter Heydon, USA

Mentiune de Onoare

BMW, 328, Roadster, BMW, 1938, Mietta Pasquali Gandolfi, I

Categoria C: MASINI DECAPOTABILE CU PATRU LOCURI, ANTEBELICE

Castigator al categoriei

Lancia, Astura 4th Series, Cabriolet, Pinin Farina, 1939, Wenzel Gelpke, CH

Mentiune de Onoare

Bentley, 8 Litre, 4-seater Tourer, Gurney Nutting, 1931, Peter Livanos, GR

Categoria D: MASINI ACOPERITE, CU DOUA USI, din 1935 pana in 1950

Castigator al categoriei

Talbot-Lago, T150 C SS Teardrop, Coupé, Figoni & Falaschi, 1938, Oscar Davis, USA

Mentiune de onoare

Alfa Romeo, 6C 2500 SS, Coupé , Touring, 1948, Oliver Collins, CDN

Categoria E: MASINI SPORT POSTBELICE

Castigator al categoriei

Maserati, A6GCS, Spider, Frua, 1955, John F. Bookout Jr., USA

Mentiune de onoare

Ferrari, 250 GT California, Spider, Scaglietti, 1958, Peter Stähelin, CH

Categoria F: MASINI SPORT ACOPERITE POSTBELICE

Castigator al categoriei

Mercedes-Benz, 300 SL, Coupé, Mercedes-Benz, 1954, Paul Stewart, UK

Mentiune de onoare

Lamborghini, Miura, Roadster, Bertone, 1968, Albert Spiess, CH

Categoria G: MASINI DE CONCURS POSTBELICE

Castigator al categoriei

Alfa Romeo, 1900 SS, Berlinetta, Zagato, 1956, David Sydorick, USA

Mentiune de onoare

Aston Martin, DB2, Coupé, Aston Martin, 1950, Helmut Rothenberger, D

Categoria H: STUDII DE DESIGN 1952-1965

Castigator al categoriei

Lancia Aurelia B56, 4-door Berlina, Pinin Farina, 1955, Corrado Lopresto, I

Mentiune de onoare

Alfa Romeo, Giulia 1600 TZ2, Coupé, Pininfarina, 1965, Shiro Kosaka, J

Premii speciale ale Juriului

Trofeo “FIVA”

Pentru cea mai bine pastrata masina, acordat de catre Juriu

Alfa Romeo, Giulia 1600 TZ2, Coupé, Pininfarina, 1965, Shiro Kosaka, J

Trofeo Rolls-Royce

Pentru cel mai elegant Rolls-Royce, acordat de catre Juriu

Rolls-Royce, Phantom II Continental, Drophead Coupé, Binder, 1935, Steve Wolf, USA

Trofeo Auto & Design

Pentru cel mai fascinant design, acordat de catre Juriu

Alfa Romeo, Giulia 1600 TZ2, Coupé, Pininfarina, 1965, Shiro Kosaka, J

Trofeo Foglizzo

Premiul Special al Juriului

Talbot-Darracq, GP 1500 Siluro Corsa, Talbot-Darracq, 1926, Egon Zweimüller, A

Trofeo BMW Group Classic

Pentru cea mai dificila restaurare, acordat de catre Juriu

Lamborghini, Miura, Roadster, Bertone, 1968, Albert Spiess, CH

Trofeo Vranken Pommery

Pentru cel mai bun design interior, acordat de catre Juriu

Lancia, Aurelia B52, PF200, Pinin Farina, 1952, Bill Pope, USA

Trofeo Automobile Club di Como

Pentru masina condusa de cel mai departe

Mercedes-Benz, 710 SS, Sport Tourer, Mercedes-Benz, 1928, Frans Van Haren, NL

BMW Motorrad

Comentarii

©2025 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account