Gerovital
Gerovital
Gerovital

Manhart MHX6 700 – Întunecimea Sa

Manhart Racing experimentează cu BMW X6 M și lucurile scapă de sub control.

BMW X6 M este o mașină care încalcă multe reguli, dar care doboară multe mituri. Cine zicea că un X nu are ce căuta pe un circuit  trebuie doar să caute câteva liniuțe între cel mai nou X6 M și rivalii săi pentru a-și mușca limba. Inginerii M chiar au făcut minuni în cazul lui X6, chiar dacă suntem convinși că nu le-a făcut prea multă plăcere.

Manhart-MHX6-700-BMW-X6-M-Tuning-04

Inginerii de la Manhart au simțit însă că adevăratul potențial al unui BMW X6 M poate fi revelat doar tunerilor. Dacă tot le-au ridicat mingea la fileu cu un motor supraalimentat, a venit timpul pentru un voleu care sparge orice blocaj.

Manhart-MHX6-700-BMW-X6-M-Tuning-02

Mai întâi s-au ocupat de V8-ul de 4,4 litri și i-au crescut puterea de la 560 CP și 750 Nm la 700 CP și 950 Nm. Doar așa…pentru că au putut. I-au instalat și o evacuare nouă pentru a trâmbița toți caii abia sosiți , iar la urmă au adăugat niște inserții galbene la motor. Body kit-ul l-au păstrat cât mai aproape de original, dar nu s-au putut abține să nu instaleze un set de jante Concave One de 22 inch.

Manhart-MHX6-700-BMW-X6-M-Tuning-03

La interior BMW X6 M a primit niște logo-uri Manhart, dar și niște inserții de același galben violent care fac un contrast foarte plăcut ochiului cu pielea neagră și fibra de carbon. Rezultatul este un Manhart MHX6 700 care arată aproape stock, dar care ascunde o latură întunecată.

Sursa – Manhart/BMWBlog.com

BMW Motorrad

Comentarii

©2020 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account