Perspective unice despre BMW M4 – fotograful român Radu Chindriş în dialog digital cu Domagoj Dukec, şeful de design BMW

Fotografia, prin încadrare şi expunere, construiește o imagine subiectivă şi este prilej de a construi noi perspective. Acesta a fost punctul de pornire al unui dialog unic despre noul BMW M4 între fotograful român Radu Chindriş şi Domagoj Dukec, şeful de design BMW.

Totul a început cu Radu, care a construit o şedinţă foto specială a noului model, descompunându-l în detalii spectaculoase. Cu încadrări strânse şi un control precis al reflexiilor care foloseşte o tehnică de expuneri repetate şi „light painting”, fotograful a pus în evidenţă fiecare linie şi suprafaţă a BMW M4 – un model deosebit de sportiv care îşi etalează performanţele prin forme extrovertite pline de tensiune. În total a fost creat un set de 5 cadre care aduc în prim-plan detalii ascunse şi a pus în evidenţă perfect forma sculpturală a caroseriei.

Imaginile au fost analizate ulterior de Domagoj Dukec, şeful de design BMW. Acesta a răspuns invitaţiei şi a oferit o perspectivă din interior, o interpretare a conţinutului relevat de fiecare fotografie. A fost o (re)întâlnire unică între creator şi creaţie, totul filtrat prin obiectivul camerei de fotografiat.

Rezultatul este un set de cinci colaje care combină imaginile lui Radu Chindriş şi declaraţiile lui Domagoj Dukec. Este o invitaţie la explorare, alături de doi ghizi excelenţi – fotografia minuţios construită şi explicaţiile creatorului. Acest dialog unic între fotograful român Radu Chindriş şi Domagoj Dukec, şeful de design BMW, va fi prezentat sub forma unor expoziţii găzduite de dealerii oficiali BMW M din România în următoarele luni.

„BMW M4 este cu adevărat o sculptură. Ai 360 de grade prin care poţi să îl explorezi. Suplimentar, lumina poate să estompeze sau să pună în evidenţă multe detalii. În fiecare moment poţi descoperi elemente noi de care să te fascineze”, explică Radu Chindriş experienţa de descoperire.

Domagoj Ducek despre cele cinci fotografii
„Îmi place cum am combinat simetria și geometriile frumoase cu M4. Echilibrul dintre tăieturile capotei, deschiderile grilei duble și apoi integrarea logo-ului BMW – foarte ingenios/artistic în opinia mea.”

„Priviţi cât de precis este proiectată partea din față. Deschiderea grilei fără ramă – sau tăieturile precise ale spoilerului. Aproape că am lucrat cu un cuţit ascuţit.”

„Un spoiler gurney din fibră de carbon, stopurile puternic tridimensionale și un difuzor sunt reţeta pentru un design specific M – așa vor vedea ceilalţi această mașină cel mai des pe stradă – din spate.”

„Îmi place foarte mult cum se vede M4 din faţă; se pare că te-ai plimba pe lângă mașina din parcare – dar te face să stai nemișcat și să absorbi acest design distinctiv. Elementele pentru grila dublă sunt proiectate într-un mod foarte deschis – împreună cu elementele geometrice ale capotei par două turbine care trec prin maşină.”

„Detaliile sunt foarte importante pentru mine – uitați-vă la aceste branhii cu logoul M4 Competition sau la roțile elegante. Îmi place modul în care integrăm multă culoare neagră în aceste detalii – conferă o notă expresivă.”

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account