Top 5 BMW-uri trăsnite

Sunt unele mașini care nu au niciun sens pentru publicul larg, dar care sunt construite oricum, în ciuda cuiva sau de dragul de a experimenta. Iată mai jos câteva BMW-uri de genul ăsta.
Locul 5 – BMW M5 Touring G-Power Hurricane RS
Nu trebuie să vă surprindă dacă în topul ăsta veți găsi niște BMW-uri modificare de G-Power. Ei fac treaba asta de prin anii 70 și sunt renumiți pentru unele dintre cele mai radicale BMW-uri construite vreodată. Dezvoltat pentru a concura cu Mercedes Brabus Rocket, acest BMW M5 deține recordul pentru cel mai rapid Touring (362 km/h) și costă aproximativ 400.000 de euro. Doar 1000 de unități au fost fabricate, toate cu peste 700 CP. Neamțul din clipul de mai jos pare că se distrează la volanul lui.
Locul 4 – BMW M6 G-Power
Cel mai puternic și cel mai rapid BMW din acest top este acest Seria 6 de 1001 CP și 900 Nm care atinge o viteză maximă de 372 km/h și accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,3 secunde. Sprintul nu este unul năucitor de rapid, bănuim că este destul de greu să depozitezi puterea aia pe asfalt la plecarea de pe loc, însă de la 0 la 300 km/h BMW-ul ăsta are nevoie de doar 21,5 secunde. Mașina a fost inițial o comandă venită din Emiratele Arabe și a ajuns să fie o adevărată carte de vizită pentru G-Power. Poți să-l vezi aici cum „culcă bordul”.
Locul 3 – BMW M8
Inginerii de la M nu au dorit să construiască un BMW M8 pentru că, spuneau ei, ar fi fost prea mare și prea greoi pentru un M. Uite că au mințit și chiar au construit unul, așteptând să primească unda verde care nu a mai venit niciodată. Sub capotă avea un V12 de cinci litri care dezvolta 550 CP, motor cel puțin la fel de reușit precum cel construit de BMW pentru McLaren F1. Mașina asta și-a făcut apariția în cadrul concursului de eleganță de la Villa d’Este în 2012, dar nu credem că o vom vedea vreodată într-un anunț de vânzare. Dacă s-ar întâmpla totuși nesăbuința asta, ne-am aștepta la un preț care sfidează decența.
Locul 2 – BMW X5 Le Mans Concept
Atunci când BMW a anunțat că va construi un SUV, fanii au fost revoltați, presa a chicotit pe sub mustață și valuri de critici au început să curgă la adresa lor, prevestind o mașină care nu va avea nicio legătură cu sportivitatea BMW. Enervați la culme, BMW au decis să construiască un prototip de BMW X5 care avea sub capotă un motor V12 de pe o mașină de curse Le Mans. Și pentru că BMW au reușit să câștige cursa în 1999 a fost și un bun motiv de marketing și PR. Mașina dezvolta 700 CP, accelera de la 0 la 100 km/h în 4,7 secunde, atingea o viteză maximă de 310 km/h și a înregistrat un timp de 7 minute și 50 de secunde pe circuitul Nurburgring. A închis gura tuturor și a participat foarte mult la succesul X5-ului. Iată-l pe Hans Joachim Stuck cum îi dă talpă pe circuit.
Locul 1 – Italdesign Nazca M12
Țin minte că mașina asta era la mare căutare în colecția de surprize Turbo. Italdesign Nazca M12 a fost un prototip construit în 1991 de către Italdesign, iar designul caroseriei aparținea lui Giorgetto Giugiaro, cel care a fost responsabil și cu formele BMW-ului M1. Mașina cântărește doar 1.100 de kilograme, are sub capotă un motor V12 împrumutat de la BMW 850i modificat de ALPINA pentru a dezvolta peste 300 CP și atinge o viteză maximă de 300 km/h. Doar trei astfel de mașini au fost construite, printre care și un spyder. Prețul pentru unul depășește milionul.
Dacă aveți și voi o listă cu BMW-uri ieșite din comun vă invităm să ne lăsați un comentariu.
