Premiera mondiala: Noul BMW S 1000 RR

La mai putin doi ani de la lansarea sa in 2009, BMW Motorrad prezinta deja varianta imbunatatita a motocicletei supersportive de succes, BMW S1000R.

Ca si predecesorul sau, noul model RR ofera cel mai ridicat nivel de caracter sportiv si dinamica la rulare. Cel mai importante caracteristici ale noului S 1000 R sunt manevrabilitatea imbunatatita, stabilitate absoluta, performanta motorului cu componenta practica pentru utilizarea zilnica, si performanta dinamica.

Cel mai inalt nivel de siguranta este asigurat de cel mai avansat sistem de franare existent in acest moment pe piata, BMW Motorrad Race ABS. In momentul accelerarii, pilotul este ajutat de sistemul Dynamic Traction Control. Ambele sisteme au fost optimizate pentru o interactiune perfecta pilot-motocicleta.

Motorul nu a fost imbunatatit, astfel ca dezvolta tot 142 kW (193 CP) si are o greutate de doar 204 kg, cu 90% combustibil in rezervor (206.5 kg greutatea cu sistemul Race ABS).

Unul din obiectivele principale a fost imbunatatirea manevrabilitatii modelului S 1000 RR prin intermediul designului, al acceleratiei si al armoniei dintre putere si curba de cuplu.

Si suspensia noului RR a fost modificata, pentru a-i spori dinamica la rulare.

Afisajul a fost si el modificat, pentru a fi citit cu mai mare usurinta. In plus acesta ofera acum mai multe optiuni, precum „Best lap in progress”, sau de exemplu “Speedwarning” il poate informa pe pilot atunci cand depaseste un anumit nivel al vitezei.

Inafara de imbunatatirile aduse motorului, suspensiei, afisajului, noul BMW S1000 RR beneficiaza si de un nou design, mai elegant si aerodinamic. In plus, sunt oferite pe langa combinatia super sportiva de culori Racing red si Alpine White si nuanta Bluefire, care ii confera motocicletei o infatisare extravaganta, sau Sapphire balck metallic, care imprima modelului un aspect sportiv si dinamic.

Noul BMW S1000RR beneficiaza acum si de o gama mai larga de optionale: clientii isi pot echipa acum motocicleta cu sistem de evacuare HP din titan sau cu HP race data logger, sau de manere cu doua nivele de incalzire.

Iata pe scurt cele mai noi caracteristici ale modelului S 1000 RR:

• Curba de cuplu imbunatatita pentru rulare mai buna
• Extindere de la doua la trei curbe de performanta (cate una pentru modurile Ploaie si Sport si inca una pentru modurile Race si Slick); in modul ploaie – 120 kW (163 CP).
• Acceleratie reconfigurata pentru un raspuns imbunatatit (acceleratie usoara si sensibila in modul Ploaie, si imediata, directa si spontana in modurile Sport, Race si Slick).
• Reglaj fin intre Race ABS si sistemul Dynamic Traction Control (DTC).
• Sectiune marita a admisiei de aer pentru o eficienta sporita a fluxului de aer.
• Manevrabilitate mai buna, directie mai precisa, feedback mai bun
• Elementele suspensiei imbunatatite

• Geometrie modificata a suspensiei
• Amortizor de directie nou, reglabil pe 10 nivele.
• Punte furca forjata, cu design nou si offset mai mic.
• Design imbunatatit, panouri centrale reproiectate

• Noi combinatii de culori: Racing Red combinat cu Alpine white, Bluefire, Sapphire black metallic, culori BMW Motorrad Motorsport.
• Logo RR modificat.
• Afisaj LCD cu design nou, pentru a permite citirea mai usoara, si cinci nivele de intunecare.
• Panou de afisaj cu functii noi “Best lap in progress” si “Speedwarning”;
• Convertizoare catalitice repozitionate, astfel ca nu mai sunt necesare scuturile termice.
• Gama variata de optionale.

Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro

BMW Motorrad

Comentarii

©2025 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account