Noul BMW i3 nu i-a convins pe redactorii Road&Track

Noul BMW i3 a primit in general multe aprecieri, iar jurnalistii care au avut ocazia sa conduca primul vehicul electric produs de BMW au fost in mare parte impresionati de calitatea experientei la rulare. Publicatia americana Road and Track pare sa fie insa de o cu totul alta parere.

Aflati la Munchen, acestia au testat noul BMW i3 timp de 15 minute, fiind mai putin impresionati de experienta la rulare, dar laudand totusi designul interior si masina pe ansamblu.

Haideti sa vedem care sunt mai exact parerile lor.

bmw-i3-official-images-621

Timpul nostru la volanul masinii a fost de 15 minute pe un circuit in forma conica. Primul lucru pe care mi l-am scris in caietul de notite a fost „Asta nu e un model Tesla, dar nu e nici BMW”

A face slalom cu i3 e similar cu a rula cu un X5 pe zapada, cu jante cu trei numere mai mici. Bateriile sunt montate in podea, in stil Tesla, ajutand la mentinerea unui centru de greutate mai jos, dar asta nu se simte. Caroseria inalta face ca masina sa danseze ca o barca, si subvireaza la viteze destul de mici.

Dimensiunea pneurilor nu ajuta. Jantele cu rezistenta scazuta la rulare 155/70R-19 Bridgestone sunt aproape cu 4 cm mai inguste decat pneul spate de pe motocicleta BMW’s S 1000 RR.

BMW declara ca distributia greutatii fata-spate este de aproape 50/50, dar noi nu am vazut nici un comportament echilibrat. Directia nu are raspuns precis, iar la viteze mari subvirarea se transforma in supravirare combinata cu interventii inutile de stabilizare si controlare a masinii, care par sa fie singurul lucru care mai tine rotile masinii pe sosea.

Dar macar franele sunt grozave. BMW i3 utilizeaza stilul Tesla (recuperarea maxima are loc cand ridici pedala de acceleratie). Motorul electric cu turatii de 11.000-rpm foloseste un magnet inteligent care ajuta dezvoltarea de putere la turatii mari. Prin urmare, i3 accelereaza rapid pana la viteza sa maxima de 150 km/h, iar cei de la BMW declara ca masina accelereaza de la 0 la 100 km/h in circa 7 secunde.

Cititi analiza completa aici

Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro

BMW Motorrad

Comentarii

©2021 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account