Gerovital
Gerovital
Gerovital

Concept hibrid BMW Seria 1 cu tractiune fata

P90056906

Un BMW Seria 1 cu tractiune fata, propulsat cu hidrogen? Acestea par sa fie cele mai recente stiri. Conform unui raport Autoblog.nl care citeaza cateva documente publicate recent, BMW are planuri mari pentru familia de modele Seria 1. De la motoare pe benzina cu patru cilindri, la celule de combustie si pana la motoare electrice, toate tehnologiile sunt integrate in acest proiect: vehiculul hibrid cu celule de combustie.

Am mentionat cumva si tractiunea fata?

Totul incepe relativ normal cu un motor cu patru cilindri pe benzina, ce produce 120 CP. Dar sub capota ne asteapta o surpriza: acest concept are tractiune fata. Cel putin la calatoriile lungi.

Sistemul de tractiune spate e la locul lui, dar operat doar de un motor electric. Unitatea se alimenteaza de la condensatori foarte puternici si de la celule de combustie. Celula de combustie transforma hidrogenul si oxigenul in electricitate, si reincarca bateriile. Condensatorii inmagazineaza temporar electricitatea din celule. La accelerare, acestia pot furniza o mare cantitate de energie. Energia rezultata la franare e si ea inmagazinata.

Celula de combustie si motorul electric sunt proiectate pentru rularea in regim urban. Motorul cu patru cilindri e disponibil pentru calatoriile pe distante lungi. In cel mai bun caz avem o masina cu emisii poluante zero sau foarte mici.

Conform BMW, aceasta tehnologie implementata in concept este inca foarte costisitoare, dar macar ne ofera speranta ca masinile BMW cu hidrogen raman importante in strategia BMW.

BMW Motorrad

Comentarii

©2020 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account