Fotografii: Concepte de la Muzeul BMW

Acum o saptamana, am avut privilegiul de a vizita noul BMW Museum din Munchen. In timp ce primele noastre articole s-au concentrat asupra a doua dintre conceptele cele mai indragite, dezvoltate de BMW, M1 Hommage si GINA, astazi, ne intoarcem cu mai multe fotografii ale altor concepte BMW afisate la muzeu.

La primul etaj, avem vehiculul propulsat pe baza de hidrogen, H2R, una dintre primile masini de cursa adaptata pentru a rula pe combustibil lichid pe baza de hidrogen. Conceput si dezvoltat in doar 10 luni, acesta a stabilit deja noua inregistrari internationale de viteza la Miramas Proving Grounds, in Franta.

bmw-museum-118-655x438

Motorul lui H2R, puternicul V12 de 6.0-litri, ce se bazeaza pe avansata tehnologie BMW Valvetronic si Double-VANOS, este dezvoltat din propulsorul standard al 760i. Acesta genereaza 232 CP si atinge o viteza maxima de peste 300 km/h.


La un nivel mai sus, avem BMW Z22 Concept, prezentat la Salonul Auto Frankfurt 1987 si este considerata cea mai usoara masina ce foloseste sistemul mechatronic.

bmw-museum-124-655x438

BMW Z22 prezinta un sistem mecanic, care este controlat electronic, si este viitorul design-ului auto. Acesta are un ampatament asemanator Seriei 7, lungimea totala ca a Seriei 3 si spatiul de interior ca al Seriei 5. BMW Z22 a ajuns la o viteza maxima de 180 km/h din motorul de 2,0 litri, 136 CP si patru cilindri.

Urcand alte nivele ajungem aproape de zona de sus, unde avem trei concepte incitante: BMW X Coupe, BMW Mille Miglia Concept Coupe si BMW CS1.

BMW X Coupe a fost proiectat de o echipa condusa de controversatul designer-sef BMW, Chris Bangle. BMW X-Coupe a fost primul din conceptele “Flame Surfacing” . Coupe X nu este doar o sculptura de prezentare, se poate conduce, si se bazeaza pe sasiul lui X5.

bmw-museum-126-655x438

Sub capota lunga se afla un motor turbodiesel BMW: 3.0 litri, sase cilindri, preluat de la modelul 530d, injectie directa common-rail si care dezvolta 184 CP. Dincolo de motorul de productie, motopropulsor Coupe X a fost modificat pentru a produce 450 Nm de cuplu.

bmw-museum-137-655x438

BMW Mille Miglia Concept este o masina concept inspirata de BMW 328 Mille Miglia Touring Coupe, dar foloseste componente de BMW Z4 M Coupe. Masina concept este cu 23 cm mai lunga, 14 cm mai lata si 4 cm mai inalta decat Z4 M Coupe. Alte caracteristici ale conceptului includ jante de 20 inch din aliaj cu pneuri 245/40R20, faruri tip LED, caroseria din plastic armata cu fibra de carbon si vopsita argintiu, iar la interior avem otel inoxidabil si tapiterie din stofa lycra.

Vehiculul a fost proiectat de Anders Warming, seful actual al BMW Automobiles Exterior Design.

Nu in ultimul rand, avem BMW CS1, baza actualului Seria 1 Cabrio. Modelul CS1 de patru locuri este alimentat de un motor cu patru cilindri 1.8-litri, 115 CP si cuplat la o cutie de viteze manuala secventiala.

bmw-museum-145-655x438

Speram ca va veti bucura de aceste fotografii si amintiti-va, daca sunteti in trecere prin Munchen, Muzeul BMW este o necesitate, o multime de istorie si cel mai important, multe BMW-uri.

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account