Ieri s-a lansat in Romania noul BMW Seria 6 Cabrio 2012. Preturi incepand de la 72.050 Euro fara TVA
BMW Romania a lansat ieri pe piata din Romania noul BMW Seria 6 cabrio 2012. Intr-un cadru exclusivist, in cadrul showroomului BO Concept din Baneasa Mall, a fost prezentat presei noul decapotabil BMW.
Lansarea a fost insotita de o prezentare de design, sustinuta de designerul belgian Jochen Paesen, membru al echipei de design care a desenat noul BMW Seria 6 Cabrio 2012. Jochen, care a realizat si designul interior la conceptul BMW Vision EfficientDynamics, a avut amabilitatea de a ne raspunde la intrebarile despre ce aduce nou in materie de design noul sesar, in cadrul unui interviu pe care il vom prezenta separat.
Noul BMW Seria 6 Cabriolet pastreaza trasaturile clasice de design ale unui cabriolet BMW, asa cum au fost definite de BMW 501, 502 sau 503 – capota alungita care inspira putere si prestanta, habitaclu impins mult in spate, ampatamentul marit pentru mai multa stabilitate pe sosea. În acelaşi timp oferă toate elementele pentru o călătorie luxoasă şi confortabilă, specifică unui Grand Tourer, dar oferă şi sportivitatea remarcabilă BMW.
Motivul principal care a inspirat designul masinii a fost apa, si dupa cum ne povestea si Nader Faghihzadeh in cadrul interviului acordat la Salonul auto de la Geneva, legat de varianta coupe: „Imaginati-va un rechin iesind din apa si creand un val, si retii acest moment, il fotografiezi, si incerci sa il integrezi intr-un vehicul foarte elegant si luxos”.
Ideea de baza a fost aceea de a concepe un design unitar exterior-interior, cu suprafete bine intinse. Liniile de design exterior se continua in habitaclu si se contopesc cu cele de design interior, conferind armonie, eleganta si senzatia de tot unitar.
BMW Seria 6 Cabrio 2012 este deja disponibil pentru comenzi în două variante de motorizare: 640i, la preţul de 72 050 Euro fără TVA şi 650i, la preţul de 83 600 Euro fără TVA.
Noul model vine cu o serie de premiere tehnologice pentru segment, printre care două motorizări TwinPower Turbo de ultimă generație, cutie de viteze automată cu 8 trepte disponibilă standard pe ambele versiuni, direcţie integrală (Integral Active Steering) sau display cu tehnologie flat screen la interior.
Variante de motorizare:
BMW 650i Coupé: motor V8 pe benzină cu tehnologie BMW TwinPower Turbo şi injecţie directă High Precision Injection. Capacitate: 4.395 cmc, putere: 300 kW/407 Cp pe un interval cuprins între 5.500 şi 6.400 rpm, cuplu maxim: 600 Nm pe un interval cuprins între 1.750 şi 4.500 rpm. Acceleraţie 0-100 km/h: 4,9 secunde, viteză maximă: 250 km/h. Consum mediu de combustibil în conformitate cu standardele UE: 10,4 litri/100 kilometri, emisii CO2 în conformitate cu standardele UE: 243 g/km, standard de emisii: EU5.
BMW 640i Coupé: motor pe benzină, cu şase cilindri dispuşi în linie, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo, injecţie direct High Precision Injection şi VALVETRONIC. Capacitate: 2.979 cmc, putere: 235 kW/320 CP la 5.800 rpm, cuplu maxim: 450 Nm pe un interval cuprins între 1.300 şi 4.500 rpm. Acceleraţie 0-100 km/h: 5,4 secunde, viteză maximă: 250 km/h. Consum mediu de combustibil în conformitate cu standardele UE: 7,7 litri/100 kilometri, emisii CO2 în conformitate cu standardele UE: 179 g/km, standard de emisii: EU5.
Noul model va fi fabricat la Dingolfing, Germania, în aceeaşi locaţie cu gama BMW Seria 5 şi BMW Seria 7.
Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro