G-POWER crește resursele lui BMW X7 M50d la 480 CP

BMW a anunțat că nu va mai oferi motorizarea diesel M50d pentru modelele X5 și X7. Însă tuneri precum G-POWER dau un nou impuls de putere pentru aceste uzine de forță care ard motorină.
În versiunea de serie, propulsorul de 3 litri cu 6 cilindri în linie și 4 turbine dezvoltă 400 CP la 4.400 rpm și cuplu maxim de 760 Nm între 2.000 și 3.000 rpm. Sunt cifre etalon pentru era diesel-urilor de performantă înaltă. Cu aceste resurse, chiar și uriașul BMW X7 M50d se mândrește cu realizarea sprintului 0-100 km/h în 5,4 secunde și cu o viteză maximă limitată electronic la 250 km/h.
Acum, BMW virează către motorizări diesel bi-turbo susţinute de un sistem mild hybrid cu stater-generator de 48V, pe fondul normelor de emisii din ce în ce mai stringente. De aceea, BMW a oprit producţia pentru motorizarea M50d în luna septembrie a acestui an. Această decizie a fost marcată cu lansarea modelelor BMW X5 M50d și BMW X7 M50d Final Edition.
Dar, desigur, diesel-urile mari, cu cuplu imens, sunt potrivite pentru SUV-urile de gabarit mare. Drept urmare, adepții acestor propulsii pot alege inclusiv să exploateze și mai mult resursele motoarelor diesel cu plusuri de putere oferite de tuneri specializați, precum G-POWER.
Compania germană propune pentru modelul BMW X7 M50d o creștere până la 480 CP și 840 Nm, obținută cu ajutorul unui software dedicat. Totodată, G-POWER ridică plafonul de limitare a vitezei maxime la 270 km/h.
Sursa: G-POWER
