S-au aflat din culise o parte dintre dotările de serie ale lui BMW iX

Bimmerpost.com raportează o serie de dotări despre care a aflat că vor fi oferite pentru SUV-ul electric BMW iX. Deși aceste dotări nu sunt conformate oficial până la acest moment, ele par plauzibile deoarece le regăsim la alte modele BMW.
În ceea ce privește ținuta dinamică, BMW iX va căuta un echilibru între dinamism și confort. Bimmerpost.com precizează că iX ar putea fi echipată cu sistem direcție care virează toate cele 4 roți, precum și suspensie pneumatică la ambele punți. Acestea vor fi propuse în funcție de nivelul de echipare.
Standard vor fi oferite jante de 20 de inch. Și vor exista până la 4 variante de jante cu diametru de 21 inch, precum și 2 tipuri de jante de 22 inch. Acestea vor completa pachetul Sport sau linia de exterior BMW Individual Titanium Bronze, pentru a personaliza caroseria.
Multiple dotări menționate de Bimmerpost.com se adresează confortului pasagerilor. Se pare că BMW iX va putea dispune de parbriz cu izolare termică, sistem de climatizare cu reglaj pe 4 zone, un plafon vitrat Sky Lounge de mari dimensiuni și portiere cu sistem Soft Close, care le retrage automat dacă pasagerii nu închid bine ușile. Alternativele pentru sistemul audio vor fi Harman Kardon sau Bowers & Wilkins (opțional).
Sistemele de asistare a condusului se anunță a fi mai avansate decât ce oferă modelele BMW actuale. De altfel, BMW a menționat oficial că iX deschide calea spre condusul autonom.
SUV-ul BMW iX ar putea fi echipat și cu o cameră video la interior și cu sistemul Natural Interaction (de care se zvonește că beneficia și următorul BMW Seria 7). Astfel, iX va putea să recunoască numeroase comenzi făcute prin simple gesture. Totodată, va monitoriza privirea șoferului, pentru a știi exact unde se uită acesta. În acest mod va prefigura ce comenzi intenționează să acționeze șoferul și va face selectarea lor mai ușoară.
Vezi în clipul de mai jos o demonstrație pentru funcțiile Natural Interaction prezentată de BMW în 2019.
BMW a comunicat până acum o singură variantă de propulsie pentru iX. Are 2 motoare, care generează împreună peste 500 CP. Această configurație oferă tracțiune integrală și demaraj 0-100 km/h realizat în mai puțin de 5 secunde. Dar Bimmerpost.com prefigurează că aceasta va fi motorizarea de mijloc. Și se anticipează că va debuta împreună cu o variantă mai puțin puternică până la finalul lui 2021. În plus, zvonurile menționate de Bimmerpost.com și de BMWBlog.com spun că în martie 2022 ne putem aștepta la o variantă BMW iX cu până spre 600 CP.
