Vânzările BMW Group de automobile electrificate s-au dublat în primul trimestru

În primul trimestru al anului 2021, modelele BMW iX3, BMW i3 şi MINI Cooper SE au acumulat împreună vânzări de 14.161 de unităţi, ceea ce reprezintă o creștere cu 119,3% față de aceeași perioadă din 2020.
Per total, BMW Group a comercializat în 70.207 de automobile cu propulsii electrificate în primele trei luni ale lui 2021. Așadar, mulțumită popularității motorizărilor plug-in hybrid, vânzările de modele electrificate ale BMW Group au evoluat cu 128,7% în comparație cu intervalul similar din anul trecut.
Anul acesta, vânzările de automobile pur electrice vor beneficia de un impuls important și datorită lansării SUV-ului electric BMW iX și a gran coupe-ului BMW i4.
BMW Group anunță obiectivul de a-şi creşte vânzările de automobile complet electrice cu o medie de peste 50% pe an până în 2025. Concret, BMW Group intenţionează ca în 2025 să aibă aproximativ două milioane de automobile complet electrice pe șoselele de pe tot mapamondul.
Pentru atingere acestui scop, BMW Group a confirmat deja că în 2022 vor debuta noile generații ale modelelor X1 și Seria 7, care vor fi propuse pentru prima oară și în versiuni cu propulsii 100% electrice. În 2023 vor fi lansate viitoarele generații BMW Seria 5 și MINI Countryman, care vor fi și ele oferite cu propulsie pur electrică. Dar lista de noutăți încă nu este dezvăluită integra. BMW Group a comunicat în repetate rânduri că în 2025 gama sa va cuprinde 25 de modele electrificate, dintre care 13 vor avea propulsii complet electrice. De exemplu, este în pregătiri și versiunea electrică a lui BMW Seria 3 Sedan. Deși compania germană nu a confirmat încă lansarea 3-ului electric, prototipurile acestui model au fost surprinse în timpul testelor pe șosele din Europa.
