BMW Proleasing Motors, #De2OriCeiMaiBuni în Customer Care în România
Sunt două tipuri de vânzători în această lume: cei care se împrietenesc cu tine pe moment, pentru a îți vinde un produs sau un serviciu și cei care se împrietenesc cu tine pe viață. O cunoștință te ajută o dată, un prieten te ajută și a doua oară. Și a treia. Și de câte ori ai nevoie!
Așa am putea traduce contextul distincției de BMW Best Dealer în Customer Care în România pe care Proleasing Motors a primit-o cu multă bucurie pentru a doua oară consecutiv. O distincție care ne recunoaște profesionalismul în relația pe care o construim cu clienții, dar ne și determină să creștem acest standard an de an. Să creștem împreună!
Un client mulțumit se va întoarce la tine sau te va recomanda mai departe și cercului său de cunoscuți. Și pentru asta vă mulțumim și vă asigurăm de excelența serviciilor noastre și de constanța în a face lucrurile la cel mai ridicat standard. Astfel, în industria vânzării de automobile, unde competiția este acerbă, iar numărul potențialilor clienți restrâns, relația pe care o construiești cu aceștia este definitorie în succesul businessului tău.
Din această perspectivă, vrem să îți povestim mai multe despre cum vedem noi relația dintre un business și clienții săi și cum poți construi o afacere de succes într-o arie în care comercializezi automobile și oferi servicii adiacente.
Ce înseamnă un business de succes în comercializarea de automobile și servicii BMW
În cei 5 ani de existență și activitate, dealershipul BMW Proleasing Motors a comercializat peste 900 de unități, anul în curs fiind cel în care se preconizează depășirea pragului de 1.000 de automobile vândute. Acest lucru se traduce într-un procent de 7% din vânzările mărcii bavareze pe teritoriul României. Mult, puțin? Ne răspunde statistica: unul dintre cei mai activi dealeri la nivel național!
În ceea ce privește activitatea post-vânzări, atelierele specializate în mentenanța automobilelor BMW au înregistrat doar anul trecut un număr total de 4.000 de intrări, însumând aproximativ 15.000 de ore de manoperă.
Cum construiești un astfel de business?
Cu pasiune, dacă ar fi să o spunem în două cuvinte. Pasiunea pentru automobile BMW ne-a determinat să ducem achiziția unui automobil al mărcii într-o zonă a experiențelor ante și post vânzare. Suntem parteneri pe viață, nu amici de conjuctură. Împărțim aceeași pasiune pentru BMW. Așa se face că, încă din 2013, am ales să punem pe primul plan relația pe care o construim și o creștem în permanență cu clienții noștri. Cu partenerii noștri! De la consistența în a face din satisfacția lor o prioritate, la atmosfera din showroom, la a ne asigura că angajații sunt prietenoși – dar mai ales foarte bine pregătiți și atenți la dorințele celor care ne trec pragul. Ne-am calibrat, la propriu, în funcție de feedback-ul primit și am creat o adevărată experiență – premium, nu doar în jurul achiziției unui autoturism BMW, ci și din a deține unul.
Nimic nu ar fi însă posibil fără investiții permanente în dezvoltarea serviciilor pe care le oferim, pentru a satisface toate nevoile care pot apărea. Cele mai recente și consistente sunt cele în dezvoltarea zonei post-vânzare pentru autovehiculele electrice și hibride, tot mai solicitate de clienți. Astfel, în anul 2017, atelierul BMW a fost dotat cu tehnologia necesară întreținerii și reparațiilor acestei categorii de modele, au fost pregătiți și certificați 2 tehnicieni și a fost instalată și o stație de încărcare rapidă. În prezent, 7 ateliere specializate, cu un număr total de 65 de posturi de lucru și 93 de angajați ai departamentului de aftersales sunt pregătiți să susțină o bună relație cu clienții ulterior achiziției oricărui automobil BMW.
Sharing is Caring
Suntem #De2OriCeiMaiBuni în Custom Care, permiteți-ne să împărtășim cu voi lucrurile învățate până acum: nu căutăm profit rapid, căutăm parteneri de lungă durată. Nu ne plac profiturile pe termen scurt, nocive oricărui business, care aruncă rapid clienții în brațele concurenței. Singura preocupare care aduce succesul este aceea de a anticipa și satisface nevoile clienților prietenilor brandului, zicem noi. Odată cu satisfacția lor, crește și business-ul. Lucru care ni s-a confirmat, până acum.
Pentru a-ți mulțumi clienții trebuie să te pui în locul fiecăruia. Empatia duce la o mai bună înțelegere a clientului și a nevoilor sale. Pe piața actuală, mai ales în industria auto, concurența este ridicată și, pentru a te diferenția de competitori, este vital să ai acel ceva, un element unic. Iar acest element unic nu se regăsește în promoții și publicitate, ci în motivare. Tu, ca antreprenor, trebuie să inspiri lumea în tot ceea ce faci. Trebuie să ai în minte, în permanență, că afacerea ta te reprezintă. Motivația ta va motiva angajații, care la rândul lor vor motiva clienții să apeleze la tine.
Câștigă-ți clientul arătându-i respect, înțelegere, siguranță și transparență și tratează-l pe fiecare ca și cum ar fi cel mai important. Pentru că este cel mai important! Acesta este adevăratul success.
#De2OriCeiMaiBuni, datorită vouă
Acest premiu nu ar fi posibil fără voi, prietenii noștri. Partenerii noștri de drum. Feedback-ul și satisfacția voastră, împreună cu volumele de vânzări, au constituit doi din cei 12 indicatori luați în considerare de BMW România în acordarea premiului, pentru a doua oară consecutiv – Best BMW Dealer în Customer Care în Romania. Un premiu care ne dă verde să conducem pe același drum și de acum înainte şi să fim copiloți în povestea voastră.
Vă mulțumim!