Proiecte şi investiţii în reţeaua BMW Group pentru o mai bună experienţă în service

BMW Group are în derulare un pachet amplu de proiecte care au ca obiectiv îmbunătăţirea experienţei în service pentru clienţii BMW şi MINI. În prim-plan este extinderea reţelei de service, cu investiţii importante în ultimii ani, alături de un set amplu de pachete de soluţii digitale care asigură uşurinţă în utilizare şi mai multă transparenţă.

 

O reţea puternică de service

Alături de extinderea reţelei de dealeri, BMW Group a beneficiat de investiţii importante în noi centre de service. Acestea creează o reţea puternică la nivel naţional şi face pentru clienţi accesul mai facil pentru întreţinere şi reparaţii şi cresc competitivitatea reţelei.

În ultimii patru ani au fost deschise şapte service-uri noi dedicate BMW în Bacău, Bistriţa, Buzău, Craiova, Piteşti, Suceava, Târgu Mureş, fără a include cele trei centre complete de vânzări şi service deschise în aceeaşi perioadă.

Cea mai nouă investiţie în derulare, la Piteşti, este proiectul dealerului BMW Auto Cobălcescu, care este deja activ în Bucureşti. Service-ul include trei posturi pentru mecanică, trei posturi pentru electrică, un post pentru geometrie roţi şi patru posturi pentru caroserie şi sunt preconizate noi investiţii continue pentru o extindere treptată în decursul acestui an. Investiţia a creat 12 locuri de muncă cu pregătire ridicată şi este un exemplu al impactului local pe care îl au aceste investiţii.

Proiectul din Piteşti este urmat de o nouă investiţie la Buzău din partea Proleasing Motors, un alt partener cu tradiţie al mărcii cu un centru important în Ploieşti.

Cu două centre complete de service şi vânzări, reţeaua MINI include şi o reţea naţională de service-uri autorizate în Timişoara, Oradea, Cluj, Iaşi şi Ploieşti.

„Beneficiem de angajamentul unor antreprenori locali, cu experienţă în reţeaua BMW Group, care se extind şi creează sinergii pentru eficienţă operaţională. În acelaşi timp, aceştia au şansa să folosească experienţa acumulată în alte oraşe din apropiere”, explică Wolfgang Schulz, director general BMW Group România.

Soluţii digitale

Dezvoltarea soluţiilor digitale pentru clienţii mărcii sunt parte din strategia globală BMW Group. Deja din 2017, prin BMW Teleservices, automobilul comunică automat cu centrul de service şi îl informează cu privire la următorul termen pentru operaţiunile de revizie. Astfel, centrul de service poate acţiona în consecinţă şi contacta clientul pentru programarea reviziei.

Pentru o comunicare rapidă şi transparentă cu service-ul a fost introdus de la începutul acestui an şi sistemul Smart Video Communication. Astfel, clientul primeşte informaţia sub forma unui link care deschide un formular web într-un format responsive, adaptat pentru a putea fi citit atât pe calculator, cât şi pe telefonul mobil. Fiecare operaţiune de service este explicată în prezentarea video, iar clientul are posibilitatea, printr-un simplu click, să selecteze doar operaţiunile pe care le consideră necesare. Pe baza selecţiei, clientul primeşte imediat costul total al intervenţiilor, iar atelierul este notificat automat cu privire la operaţiunile aprobate de client. Această tehnologie permite o comunicare clară şi transparentă cu clientul, fără ca acesta să fie nevoie să se deplaseze de fiecare dată la service.

Soluţia este integrată cu succes în reţea şi se preconizează ca până la final de iunie să fie disponibilă în toate centrele din ţară. În acest moment sunt transmise aproximativ 20 de comunicări cu suport Smart Video Communication per service şi aproximativ 200 la nivelul întregii reţele pe săptămână. Numărul de astfel comunicări a crescut de la 237 în ianuarie la 667 în februarie şi 958 în aprilie. Este de aşteptat ca trendul crescător să se menţină.

 

Mai multe detalii aici: http://press.bmwgroup.com/AYX8v

Film de prezentare aici: https://youtu.be/B6BSLAHtrrY

 

Programări on-line

Un alt proiect în derulare este cel de programări on-line în service, disponibil din site-ul dedicat al fiecărui service. Soluţia on-line asigură o comunicare clară cu dealerul şi o transparenţă în ceea ce priveşte disponibilitatea intervalelor orare pentru programare pentru client. Proiectul-pilot include service-urile Filaret Service, Proleasing Motors, Group West Motors, urmând a fi extins treptat şi către restul reţelei.

 

Puterea unui singur formular

Pentru clienţii de automobile achiziţionate second-hand, BMW a creat un formular pe pagina mărcii (www.bmw.ro) prin care clienţii pot trimite mai multe solicitări pentru reţeaua de service: inclusiv pentru manuale de utilizare gratuite, în format electronic, sau pentru verificarea dacă automobilul este supus unor acţiuni tehnice sau de rechemare.

https://www.bmw.ro/greymarket

Suplimentar, clienţii pot afla pe baza seriei de şasiu dacă automobilul deţinut este încadrat într-o acţiune tehnică sau de rechemare, printr-o verificare on-line automată.

https://www.bmw.ro/ro/topics/offers-and-services/campanii-tehnice.html

Dacă automobilul este afectat de o acţiune tehnică sau de rechemare, clienţii trebuie să se adreseze ulterior unui service autorizat pentru detalii şi o eventuală programare, toate serviciile fiind gratuite.

 

80.000 de modele BMW – Welcome to Romania

Parcul de automobile BMW cu o vechime de până la 10 ani este estimat că va ajunge la 80.000 de automobile până la sfârşitul acestui an, un plus de 15% faţă de anul precedent. Dintre acestea, 4 din 5 sunt importuri second-hand şi este posibil să nu ajungă niciodată la un service autorizat BMW.

În acest context, serviciile gratuite on-line de verificare dau posibilitatea clienţilor să se informeze rapid şi simplu cu privire la acţiunile tehnice şi de rechemare de care pot beneficia gratuit.

Pentru a încuraja accesul clienţilor în service-urile oficiale BMW, marca a iniţiat un program de pachete de service gratuite sau la preţuri speciale. Astfel, proprietarii de automobile cu vechime între 5 şi 10 ani, care sunt înmatriculate în România de cel puţin trei luni şi care nu au fost niciodată într-un service oficial BMW, beneficiază de un schimb gratuit de ulei şi filtru de ulei (oferta include atât preţul componentelor, cât şi al manoperei şi este disponibilă la un număr selectat de centre de service).

În acelaşi timp, este în curs de demarare o campanie pentru revizii ale frânelor (piese şi manoperă) cu reducere de 30% pentru modele vechi din familia BMW Seria 3, Seria 5, X1, X3 şi X5. Aceasta va fi demarată în perioada imediat următoare la mai multe service-uri din reţea în efortul de a oferi servicii competitive clienţilor cu vârste ridicate.

BMW Motorrad

Comentarii

©2019 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă IN MOTION MEDIA.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account