Racing MIMI – clasare în puncte la Harghita, luptă pentru vârful clasamentului de coastă

Racing MIMI

Horia Platona a avut un ritm excelent la Harghita Hill Climb Challenge. Cu un timp cumulat de 4:09,307, Racing MIMI s-a plasat pe locul 12 în clasamentul general, ceea ce aduce şi primele 2 puncte în Clasamentul Open în Campionatul Naţional de Viteză în Coastă. Ritmul excelent a fost răsplătit şi cu 8 puncte la Categoria I (clasament unde punctează toţi piloţii mai puţin automobilele speciale – bipost şi monopost). Racing MIMI continuă astfel seria de curse cu performanţe importante, de multe ori peste competitori cu material de concurs semnificativ mai puternic.

Harghita este un traseu rapid, fără multe viraje tehnice, ceea ce nu avantajează Racing MIMI, optimizat pentru acceleraţie şi agilitate, cu un raport care limitează viteza maximă la aub 140 km/h. Cu toate acestea, Horia Platona a construit o strategie de cursă excelentă ce i-a permis să urce pe locul 14 în prima manşă, pe uscat. Ploaia din a doua manşă a redus vitezele maxime şi a atenuat avantajul de putere a celorlalți competitori. Aceasta i-a permis lui Horia să termine pe locul 12 a doua manşă şi să urce tot pe 12 în clasamentul final într-un grup de 47 de participanţi.

Harghita a marcat şi prima prezenţă Racing MIMI într-o organizare extinsă a parcului de service. În parteneriat cu Samsung România, alături de corturile Racing MIMI şi ECO, al doilea MINI Cooper SE din campionat pregătit tot de Engange Engineering şi pilotat de Sebastian Şerban, spectatorii au avut la dispoziţie o zonă de experienţe care a inclus prezentări de tehnologie Samsung, simulatoare de curse. Formula va fi reluată la următoarea cursă de Super Rally, la Deva, pe 1 iulie. Spectatorii  vor avea la dispoziţie multe surprize, putând inclusiv să urmărească cursa live din parcul de service, pe televizoarele Samsung.

Despre Racing MIMI

Primul MINI Electric din istorie a intrat în al treilea sezon de competiție. Construit pe baza unui model de serie, folosind motorul și bateria de serie, MIMI a primit o serie de îmbunătățiri de performanță din partea echipei Engange Engineering din Brașov, proiectul marcând îmbunătățirile cu numele „Racing MIMI EVO”. Între acestea se numără reducerea consistentă de masă cu aproximativ 200 kg (inclusiv uși din fibră de sticlă și plexiglass fără ramă), sistem de răcire suplimentar cu gheață carbonică sau diferențial față cu patinare limitată dezvoltat împreună cu compania Drexler.

Partenerii MIMI

MIMI este susținut şi în 2023 de o serie de parteneri puternici. UniCredit Leasing, finanțator al BMW Financial Services și MINI Financial Services, cu o implicare importantă în motorsportul românesc, este partenerul principal al proiectului. Michelin susține proiectul și „încalță” MIMI inclusiv cu versatilele Michelin Pilot Sport și Michelin Pilot Sport Cup într-o serie de demonstrații și competiții de stradă. Renovatio, cu e-charge, cea mai mare rețea de stații de încărcare din România, asigură soluții de încărcare.

Din acest an, Samsung devine un partener important, susținând comunicarea MIMI, în timp ce echipamentele mărcii ajută la documentarea proiectului cu materiale foto și video spectaculoase.

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account