[VIDEO] Noul BMW Seria 7: e SUPERB sau nu prea?
Noul BMW Seria 7 ne-a fost prezentat cu o zi înaintea de lansarea oficială. Și ne-am bucurat de treaba asta, chiar dacă n-a fost chiar floare la ureche să producem un clip de prezentare printre vlogeri/jurnaliști și influenceri care voiau fix același lucru.
Noul BMW Seria 7 și noul i7 ne-au fost prezentate static, undeva în Munchen. Și a trebuit să ținem totul sub cheie până azi, la ora 15:00. Dar ora a trecut, așa că am publicat clipul pe canalul nostru de YouTube. Unde ar fi superb dacă te-ai și abona.
Design nou, interior nou, motorizări noi, platformă nouă. Cea de-a VII-a generație BMW Seria 7 le are pe toate. Unele pot să placă, altele nu. Dar unde cred că putem cădea la pace a faptul că mașina impresionează. Nici nu mai contează în ce direcție merge „impresionarea”. Ce pot eu să spun după ce am văzut mașina pe viu e că arată mai bine decât noul X7. Mult mai bine. Pe de altă parte, interiorul este unul absolut fabulos, indiferent de locul pe care îl ocupi în mașină. Totuși, să recunoaștem că în spate s-ar putea să fie cel mai bine.
Gama de motorizări aduce schimbări majore. Nu vom avea V8, V12 și nici șase-n line clasic. Nu în Europa, cel puțin. Iar V12 sigur nu o să fie niciunde. Vom avea însă primul model „M” cu tehnologie plug-in. Numit M760e xDrive acesta dezvoltă 571 de cai și 800 Nm. Și accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 4,3 secunde. Iar BMW ne spune că va consuma, în medie, 1,2 l/100 km. Mda, sigur! La polul nu chiar opus, versiunea electrică promite să fie tot un Seria 7. În cazul modelul i7 xDrive60 vorbim despre 544 CP și 745 Nm. Un 0-100 în 4,7 secunde și autonomie de 625 de kilometri.
Cam atât, pe scurt, despre noul BMW Seria 7. Urmează însă un material amplu în care explic tot ce are și ce face noul vârf de gamă. Până atunci, dacă vrei să vezi cum arată vechiul 7 lângă vechiul X7, clipul de mai jos e soluția optimă: