Cele mai recente poze spion cu BMW M5 2012

Noul BMW M5 2012 a fost reperat din nou de fotografii de poze spion. Puternicul M5 este programat sa fie lansat in 2012 si intre timp prototipurile de teste continua sa fie verificate si testate de inginerii germani.
Asa cum am observat si in pozele spion anterioare, noul M5 beneficiaza de o parte frontala agresiva, care a trecut prin tratamentul M, si care include o bara fata agresiva, precum si prize de aer mai mari. Capota are aceeasi infatisare sportiva, cu suprafete concave si convexe.
Luminile de zi de tip corona sunt si ele prezente, ca si pe Seria 5.
Liniile de design exterior continua sa se prelungeasca pe laterale, iar o cuta se desfasoara de la partea frontala pana la arcele rotilor spate. Liniile de design devin si mai pronuntate pe masura ce se apropie de partea spate. Aripile spate evazate accentueaza si mai mult prestanta automobilului pe sosea.
Prototipul din aceste imagini pare sa fie echipat cu rotile si oglinzile laterale ce vor fi intalnite pe modelul de serie. Pentru a adauga si mai mult suspans, fotografii de poze spion au surprins si cateva imagini cu designul interior.
In cazul noii generatii BMW M5, BMW s-a concentrat pe materiale usoare si caroserie mai usoara. Sasiul e din aluminiu presat, si materialele ultra-usoare sunt prezente in structura usilor, a capotei si chiar a plafonului (fibra de carbon). Pentru a reduce coeficientul aerodinamic, pentru a mari deportanta si pentru a scadea consumul, elemente aerodinamice speciale vor fi incorporate in partea frontala a masinii, inclusiv pe marginile exterioare ale arcelor rotilor, pe spoilerele frontale si in prizele de aer din grila. In grila sunt incorporate mini turbine care convertesc rezistenta aerului in timpul franarii in electricitate.
Se zvoneste ca BMW M5 2012 este propulsat de o varianta imbunatatita a motorului ce echipeaza BMW X5 M si X6 M. Agregatul de 4,4 litri V8 twin-scroll va livra o putere de 578 CP si avea varful curbei de cuplu de 718 Nm.
O varianta concept a noului M5 F10 urmeaza sa fie dezvaluita la Salonul auto de la Geneva in 2011, iar apoi va urma lansarea oficiala la Salonul auto de la Frankfurt, din septembrie.
