BMW M4 Cabrio de 600 CP și 740 Nm

Tot G-Power, tot negru de supărare…

Oamenii ăștia de la G-Power nu se omoară cu modificările exterioare, dar sunt obsedați de aerul care pătrunde pe sub mașină. De ce oare să fi instalat ei acel splitter de aer pentru bara față și acel difuzor de aer pentru bara spate?

BMW-M4-Cabrio-by-G-Power-2

Ei bine, dacă jantele Hurricane R de 21 de inch par a fi singurele modificări mai vizibile aduse acestui BMW M4 Cabrio, supriză-surpriză, nu-i deloc așa.

BMW-M4-Cabrio-by-G-Power-7

Așa cum ne-au obișnuit, G-Power merg până la capăt când vine vorba de performanțe, iar faptul că nu vor să epateze cu ele, ci mai mult să le ascundă, vorbește puțin și despre smerenia ori șiretenia lor.

BMW-M4-Cabrio-by-G-Power-4

Acest BMW M4 Cabrio avea inițial 431 CP și 550 Nm, iar acum are 600 CP și 740 Nm. Aici e îndrăzneala lor, chiar dacă simplitatea a fost păstrată și pentru modificările motorului.

BMW-M4-Cabrio-by-G-Power-8

S-au folosit de o resoftare, alte turbine și o evacuare din titan care nu sugrumă performanțele mașinii. Pare simplu, dar nu-i chiar așa. Unde apare mai multă putere, trebuie să ai și mai mult control, altfel mașina asta poate rupe lesa cu tine la volan. Mai ales acum că atinge o viteză maximă de 320 Km/h și sprintează până la suta de kilometri în doar 3,7 secunde. Trebuie să ai nițel curaj și cel mai țeapăn gel ca să atingi viteza aia într-o decapotabilă.

Sursa – G-Power

BMW Motorrad

Comentarii

©2025 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account