BMW ALPINA B4 S Bi-Turbo Edition 99 – Alternativă de colecție pentru BMW M4
După cum spune și numele său, BMW ALPINA B4 S Bi-Turbo Edition 99 va fi produs în doar 99 de exemplare, împărțite între variantele Coupe (cu tracțiune spate sau xDrive) și Cabriolet.
Motorul Bi-Turbo de 3 litri, cu 6 cilindri în linie, a fost modificat pentru a livra 452 CP și 680 Nm. Sunt valori ce le depășesc pe ale modelului M4 cu pachet Competition (450 CP și 550 Nm) și se apropie de varianta CS, care produce 460 CP. Resursele crescute permit Coupe-ului cu tracțiune spate să accelereze de la 0 la 100 km/h în 4,2 secunde și să atingă 306 km/h. Coupe-ul cu tracțiune integrală xDrive are nevoie de 3,9 secunde pentru același sprint și împinge acul vitezometrului până la 303 km/h. Iar Cabrioletul demarează până la 100 km/h în 4,3 secunde și atinge 304 km/h.
Propulsorul lui BMW ALPINA B4 S Bi-Turbo Edition 99 e cuplat la o transmisie SWITCH-TRONIC, care permite schimbarea treptelor și de la padele. Sistemul de evacuare a fost făcut de Akrapovič din titan, ceea ce a redus greutatea cu 7 kg. Pentru Coupe sunt oferite și suspensia ALPINA Sport Plus și scaunele multicontour tapițate cu piele și Alcantara. Opțional este disponibil și un diferențial cu alunecare limitată, despre care ALPINA spune că este inspirat din cele folosite în motorsport.
Pentru caroserie sunt oferite 5 opțiuni de culoare: ALPINA Blue, Grigio Medio, Fire Orange, Sapphire Black și Mineral White. Pentru a aduce un omagiu modelelor ALPINA înscrise în competițiile din anii ’70, caroseria lui BMW ALPINA B4 S Bi-Turbo Edition 99 poate fi bi-coloră, în versiunea Heritage Design. Mai exact, peste mașina vopsită în Fire Orange este aplicată o folie de culoare Anthracite, care acoperă capota, plafonul și hayonul. Jantele din aluminiu forjat au diametru de 20 inch, design ALPINA Classic și culoare Ferric Grey.