BMW apreciază că Tesla a contribuit la atașamentul emoțional față de mașinile electrice

BMW consideră că numeroșii constructori noi de mașini electrice au proiecte interesante, dar se poticnesc când vine vorba despre procesul de producție. Însă remarcă succesul mărcii Tesla, apreciind rolul pe care îl are pentru creșterea notorietății mașinilor electrice. Declarațiile au fost făcute în cadrul evenimentului BMW Group Electric Days de săptămâna trecută, în care constructorul german a prezentat perspectiva pe care o are despre evoluția electrificării propulsiilor.

La prezentarea online BMW Group Electric Days au fost invitați membri din presa internațională, printre care ne-am bucurat să ne numărăm și noi. În cadrul acestui eveniment oficialii BMW au răspuns unei serii diverse de întrebări. Printre subiectele abordate a fost și apariția unui număr mare de companii noi, care doresc să construiască automobile electrice. Oare crede BMW că aceste companii au șanse împotriva constructorilor tradiționali? Răspunsul l-a acordat Wieland Brúch, purtător de cuvânt pentru BMW i și electromobilitate:

“Suntem foarte conștienți de ceea ce pretind noii veniți, deoarece ei spun că arată constructorilor tradiționali cum să construiască mașinile viitorului. Ei spun că, fiind nou veniți, au agilitatea potrivită și spiritul pentru a face acest lucru. Noi cei de la BMW Group suntem mereu deschiși către concurenți noi. În ultimii ani au apărut 114 noi mărci de automobile la nivel global, care au început să rivalizeze contructorii tradiționali de mașini. Ceea ce observăm până acum este că, de obicei, ei sunt foarte buni la marketing. Toți prezintă primul lor concept de automobil, care este deseori uimitor. Dar de fiecare dată când trebuie adusă mașina în producția de serie, când trebuie vândută și stabilită toată rețeaua de furnizori, se pare că întâmpină o perioadă critică. Iar din aceste 114 mărci, până acum vedem doar una care a reușit. Mă refer la Tesla. De asemenea, vedem și unele mărci din China care par să aibă succes, dar nu sunt mărci premium. Nu ne simțim atacați în ceea ce privește inima afacerii noastre. Deoarece a avea succes în segmentul premium cu o mașină produsă în serie este ceva ce nu vedem din partea acestor noi veniți. Cu toate acestea, dacă există unul suntem bucuroși. Este păcat că unele dintre conceptele promițătoare ale unora dintre acești noi veniți nu au prins viață. Înaintea pandemiei de COVID-19 unii dintre ei renunțaseră deja. Asta ne arată nu doar nouă, celor de la BMW, dar cred că pot vorbi și pentru alte mărci tradiționale premium, că nu este chiar așa de ușor să intri în producția la scară mare a mașinilor. Asta este evaluarea noastră pentru moment.”

Wieland Brúch continuă prin a sublinia că Tesla a contribuit foarte mult la popularizarea și acceptarea mașinilor electrice la nivel global. “Suntem recunoscători pentru ceea ce au reușit, fiindcă ei au avut succes în a da emoție mobilității electrice. Înainte, mobilitatea electrică era mai mult pentru cei interesați de ecologie și pentru cei care alegeau mașinile în deosebi din motive raționale. Dar știm că achiziționarea unei mașini este în mare parte o alegere determinată de inimă. În acest sens Tesla a adus o mare contribuție. Și credem că acesta este motivul pentru care și BMW a avut atât de mult succes în mobilitatea electrică, pentru că noi apelăm la simțurile oamenilor. BMW-urile electrice sunt mașini cu foarte multă emoție. În mod absolut, aceasta este direcția pentru continuarea succesului.”

Exemple clare pentru latura emoțională a mașinilor electrice BMW sunt specificațiile și designul modelelor i4 și iNEXT, care vor fi produse în serie începând cu 2021. Gran Coupe-ul BMW i4 va dezvolta până la 530 CP, adică o putere egală cu V8-ul utilizat de modele precum BMW Seria 8 Coupe. Cu aceste resurse, i4 promite să sprinteze de la 0 la 100 km/h în 4 secunde. Modelul i4 va combina eleganța formatului Gran Coupe cu detalii estetice avangardiste și elemente extrovertite, precum grila frontală verticală, în stilul celei care personalizează noua generație BMW Seria 4 Coupe. La rândul său, iNEXT va avea un look distinct față de restul SUV-urilor BMW, precum și tehnologii avansate pentru funcții de condus autonom.

CLICK AICI pentru a vedea toate informațiile și zvonurile despre motorizările electrice ale lui BMW iNEXT.

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account