BMW M3 Individual Frozen Dark Grey
Credeți că acest BMW M3 Individual în culoarea individuală Frozen Dark Grey mai are nevoie de tuning aftermarket?
Ce a înțeles BMW foarte bine în ultimii ani este că oricât de mult s-ar strădui PR-ul lor să spele o imagine pătată de un client extra zelos nimic nu poate șterge din memoria colectivă ceva care s-a înfipt acolo ca un ghimpe în carne vie. Și nimic altceva nu a pătat mai rău imaginea BMW decât huliganul cu prost gust care ajunge la știri după ce a călcat prea tare pedala de accelerație. De obicei, într-o mașină care nu respecta recomandările constructorului și nici recomandările oftalmologului. Tuning-ul poate acoperi unele neajunsuri din fabrică, dar poate strica aproape ireparabil ceva la care s-a muncit ani de zile.
BMW M Performance are „di tăti”
În ultimii ani BMW a răspuns concurenței din aftermarket prin BMW M Performance. De aici îți poți cumpăra nenumărate accesorii care de care mai sofisticate pentru exterior sau pentru interior, dar și upgrade-uri de performanță. Nu în ultimul rând, este necesar să ai la dispoziție niște culori individuale pe care să le asortezi stilului de viață. De altfel, puțini se așteptau ca noul BMW M4 și M3 să fie lansat în acel galben Sao Paulo. Unii au vomitat, altora le-au sclipit ochii și și-au comandat imediat online niște sneakeri verde neon. Ce am înțeles noi din îndrăzneala lor este că nu prea mai găsești locuri de atins în noile modele. Dacă le dai pe mâna lui „Nea Ion tunează”, s-ar scărpina în cap. Pur și simplu nu mai e loc de adăugat nimic. Linia de design este deja prea agresivă, jantele sunt destul de mari, puterea la fel.
Te frige, las-o jos!
Mașina din imagini este un BMW M3 Individual în culoarea Frozen Dark Grey configurat în casă, la căldurică. Și nu prea mai are nevoie de nimic din ce are de oferit aftermarket-ul pentru a rămâne în standardele bunului gust. Nu lipsesc scaunele M Carbon (3.895 Euro), pachetul exterior M cu elemente din fibră de carbon (4.818 Euro) sau frânele carbon ceramice M (8.405 Euro). Cele din urmă absolut necesare dacă vrei să mergi cu mașina asta pe circuit, acolo unde ieșirile în decor nu sunt la fel de dezastruoase ori de umilitoare precum cele care se întâmplă pe drumurile publice. Voi credeți că mai are nevoie de ceva? Poate un eleron roz cât o masă de călcat? Niște neoane roșii sub praguri? Stickere cu NOS pe ici pe colo? O femeie pe capotă? Sau mai bine o lăsăm cum au gândit-o tinerii designeri de la BMW? Sunetul ar fi cam singurul loc de intervenție, dar și acolo riști să greșești remixul.
Sursa – Bimmerpost