BMW M3 Nardo Grey – Cenușăresul

Auziți mărturie sfâșietoare a unui băiet din Dubai. El se plânge că la ei mașinile sunt foarte ieftine și că este foarte greu să ieși în evidență cu o mașină veche de șase ani, mai ales una cu patru uși. Cu siguranță nu sunt ieftine, ci doar mai accesibile pentru ei, dar asta-i altă discuție.

BMW M3 E90 nardo grey tuning (13)

Adevărul este că Dubai este mai mult ținutul mașinilor noi, care costă vreo două-trei sute de mii de euro, la care mai adaugi încă o sută de mii să le acoperi în aur ori să lași bacșiș vânzătorului. E un fel de Monaco pentru posesorii de Lamborghini care nu au auzit de Miura și cine se pricepe la mașini mai mult decât trebuie probabil este considerat sărac. A vrut să renunțe, să-și cumpere un BMW M4 și să intre, cât de cât, în rândul lumii, dar pur și simplu nu a putut renunța la al său BMW M3 E90 sedan, o prezență destul de rară chiar și pentru europeni.

BMW M3 E90 nardo grey tuning (9)

Așa că în loc să dea banii pe o mașină nouă, a ales să o modifice pe cea veche. A început cu o culoare specială și foarte populară – Nardo Grey, care arată foarte bine și pe noul M4/M3.  La exterior farurile de tip ICONIC LED sunt cele care captează cel mai mult atenția, deși se potrivesc mai bine cu formele mai ascuțite ale unui M4 decât cu cele rontunjoare ale unui M3 E90.  Restul modificărilor sunt la fel de discrete – buză pentru bara față din fibră de carbon, portbagaj și praguri din același material, rinichi negri de la IND, oglinzi, logo-uri schimbate, etc.

BMW M3 E90 nardo grey tuning (12)Anvelopele sunt mai stridente decât restul modificărilor exterioare – NITTO NT-555 245/275 umflate de niște distanțiere Macht Schell de 15 mm pe față și 10 mm pe spate.

BMW M3 E90 nardo grey tuning (8)

La interior a mers pe siguranța unor accesorii de la M Performance (volan, frâna de mână, pedale și maneta schimbătorului de viteze) plus câteva elemente aftermarket bine venite.

BMW M3 E90 nardo grey tuning (3)

Pentru partea mecanică a ales un compresor Harrop Roots  TVS 1740 , radiator CSF Race, evacuare Bullet Valvetronic și frâne Brembo Gran Turismo BBK de 380 mm.

BMW M3 E90 nardo grey tuning (10)

Și uite așa, când lumea nu mai are nimic nou de oferit  care să te satisfacă, personalizarea rămâne una dintre metodele mai ieftine și mai eficiente pentru a-ți antrena creativitatea. Sau microbul.

Sursa – Bimmerpost

 

 

BMW Motorrad

Comentarii

©2019 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă IN MOTION MEDIA.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account