BMW Service 5+: Reduceri de preț pentru întreținerea modelelor BMW mai vechi de 5 ani

BMW dovedește standardele sale premium inclusiv prin faptul că susține întreținerea optimă a modelelor din foste generații, oferind prețuri reduse pentru servicii de mentenanță și schimbare a pieselor. În acest scop au fost create ofertele de preț BMW Service 5+ dedicate posesorilor de modele BMW mai vechi de 5 ani. Aceste prețuri speciale sunt disponibile exclusiv în rețeaua de service-uri a dealerilor autorizați de BMW Group în România.
Pachetele BMW Service 5+ oferă clienților avantaje de preț care pot însuma și zeci de procente. În acest mod, posesorii modelelor BMW cu o vechime de cel puţin 5 ani (măsurată de la data primei înmatriculări) au acces eficient la cele mai bune standarde de service și mentenanță, aceleași de care beneficiază și cea mai nouă generație de modele BMW. Posesorii de modele BMW mai vechi de 5 ani pot beneficia de ofertele BMW Service 5+, indiferent dacă au cumpărat automobilul din România sau din străinătate. De asemenea, ofertele sunt disponibile nu doar dacă autoturismul a fost achiziționat de la un dealer autorizat BMW, ci și de la altă companie sau de la o persoană fizică. Iar prețurile speciale pentru pachetele BMW Service 5+ pot fi accesate și de cei care sunt pentru prima oară clienți ai unui service din rețeaua BMW Group.
În site-ul bmw.ro puteți găsi lista tuturor modelelor BMW eligibile pentru campania BMW Service 5+, în funcție de serie și generație.
Beneficiile multiple oferite de BMW Service 5+ și service-urile dealerilor autorizați, pentru posesorii de modele BMW cu o vechime mai mare de 5 ani:
– prețurile speciale pentru servicii care țin de uzura mecanică, schimbarea uleiului și filtrelor, service-ul frânelor etc.
– prețuri comunicate transparent
– inspecția tehnică este filmată, ceea ce reprezintă confirmarea profesionalismului de care dovadă tehnicienii BMW și prezintă clientului în mod clar gradul de uzură al autoturismului
– clienții au control asupra costurilor, aprobând operațiunile tehnice în funcție de bugetul de care dispun și de urgența problemei tehnice
– folosirea exclusiv a pieselor originale
– standardele de calitate ale operațiunilor de service asigurate de dealerii autorizați BMW sunt aceleași de care dispun automobilele BMW noi
– tehnicienii specializați și aparatura la cele mai înalte standarde impuse de BMW în rețeaua sa de la nivel internațional
– menținerea prețului de revânzare al mașinii la un nivel cât mai ridicat
BMW Service 5+ oferă prețuri cu reduceri speciale pentru pachetele de service și operațiuni individuale
Pachetele de operațiuni cu prețuri speciale cuprinse în ofertele BMW Service 5+ sunt concepute pentru a se adresa unui spectru amplu de verificări și schimbări de piese. Iar ofertele variază în funcţie de serie, model, tipul motorului şi intervalul de service, unele servicii fiind disponibile și individual, nu doar în cadrul unui pachet.
Desigur, totul începe cu pachete pentru verificarea tehnică și evaluarea gradului de uzură. Iar clienții pot alege dintr-o listă completă de operațiuni. Acestea asigură întreținerea optimă a autoturismului, indiferent dacă este vorba despre înlocuirea pieselor și uleiurilor la termenul recomandat de BMW sau indicat de senzorii mașinii, ori dacă sunt necesare schimbări de elemente deteriorate, cum ar fi un parbriz crăpat sau ciobit. Iar toate operațiunile sunt realizate la prețuri reduse pentru automobilele mai vechi de 5 ani, folosindu-se doar piese originale BMW și beneficiind de servicii și profesionalism la standardele premium definitorii pentru BMW.
Prețurile speciale din cadrul pachetelor BMW Service 5+ includ și manopera. De exemplu, un pachet pentru înlocuirea plăcuțelor de frână cuprinde plăcuțele, senzorii de frână, consumabile și, bineînțeles, manopera. La fel este și cazul pachetului pentru schimbarea discurilor de frână, sau pachetul care include și discurile și plăcuțele de frână.
Totodată, nu lipsesc din oferta BMW Service 5+ pachetul pentru verificarea și înlocuirea lichidului de frână, pachetul pentru înlocuirea discului de ambreiaj, sau pachetele pentru schimbarea diversității de filtre de aer sau ulei. Ori poate că este necesară înlocuirea microfiltrului pentru habitaclu sau a curelei pentru compresorul sistemului de aer condiționat. Pentru toate acestea există oferte speciale, în funcție de model.
În ceea ce privește buna întreținere a motoarelor, BMW Service 5+ oferă posesorilor de modele BMW mai vechi de 5 ani pachete cu prețuri eficiente pentru schimbarea uleiului și a filtrelor (de ulei sau combustibil). De asemenea, sunt propuse pachete pentru demontarea și înlocuirea turbocompresorului sau a alternatorului.
Acestea sunt doar câteva dintre operațiunile tehnice care permit posesorilor de modele BMW rulate să își întrețină mașina în condiții de funcționare optimă, la prețuri avantajoase. Pachetele BMW Service 5+ cu oferte de preț sunt disponibile exclusiv în cadrul rețelei de dealeri autorizați BMW.
Calculatorul online îți permite să estimezi rapid prețul pachetelor BMW Service 5+ pentru modelul tău BMW
Dealerii din rețeaua autorizată de BMW Group în România comunică detaliat prețurile pentru operațiunile dedicate modelelor BMW cu vechime mai mare de 5 ani. Desigur, posesorii de modele BMW pot contacta dealerii online ori telefonic, sau pot face o vizită la cel mai apropiat showroom. Însă prețurile sunt expuse transparent și în site-ul oficial bmw.ro și în site-urile dealerilor autorizați BMW, unde utilizatorii vor găsi calculatorul online de prețuri pentru pachetele și operațiunile BMW Service 5+.
Așadar, cu doar câteva click-uri, posesorii de BMW pot afla prețurile operațiunilor de service dorite. Calculatorul prețurilor pentru pachetele BMW Service 5+ din site-ul oficial bmw.ro este ușor de folosit. Utilizatorii aleg dealer-ul preferat din rețeaua BMW. Apoi selectează modelul BMW pe care îl dețin, precum și anul de producție al acestuia. De asemenea, trebuie scrisă și seria de șasiu a automobilului (VIN). Iar pe baza acestor informații, calculatorul online afișează toate pachetele de service disponibile pentru modelul BMW specificat, precum și prețurile. Utilizatorul bifează doar operațiunile dorite, iar în meniul calculatorului din site-ul bmw.ro există și opțiunea de a continua cu pasul programării online a vizitei în service.
BMW derulează campanii de rechemare în service gratuite, prin care previne și soluționează eventualele probleme tehnice
Posesorii de modele BMW din gama actuală, dar și din generații anterioare beneficiază și de verificările tehnice și reparațiile din cadrul campaniilor de rechemare în service derulate de BMW Group.
Un automobil este compus din mii de subansamble care provin și de la numeroși furnizori specializați, care colaborează cu BMW Group. Uneori se constată că anumite componente dintr-un lot de producție pot avea standarde de fabricație sub normele impuse de BMW. De altfel, rolul service-urilor din rețeaua dealerilor autorizați BMW își demonstrează și la acest capitol importanța pentru evaluarea concretă și îmbunătățirea constantă a standardelor de calitate. Fiindcă raportările de la service-urile autorizate BMW ajută la depistarea unor defecțiuni sau uzuri care apar frecvent. Astfel, BMW Group are încă un filtru care îi permite să să descopere defecțiuni de fabricație și să intervină pentru rezolvarea lor în mod rapid.
Drept urmare, în industria auto s-a creat această procedură a rechemărilor în service, prin care constructorii de automobile își asumă verificarea și rezolvarea problemelor care țin de calitatea fabricației. Este o responsabilitate care revine constructorilor auto. Iar BMW Group desfășoară campanii la nivel mondial, asumându-și calitatea fabricației și asigurând menținerea fiabilității automobilelor sale la cele mai înalte cote, indiferent dacă este vorba despre modele noi sau din generații care nu se mai produc. De asemenea, în majoritatea cazurilor, problema de fabricație este depistată la un număr mic de mașini. Însă BMW Group cheamă în service loturi ample de mașini, pentru a se asigura că realizează o verificare minuțioasă și edificatoare.
Totodată, chemările în service nu se referă doar la depistarea și rezolvarea unor aspecte tehnice. BMW Group cheamă autoturismele sale în service și pentru campanii în cadrul cărora implementează îmbunătățiri sau actualizări tehnice.
Toate costurile pentru inspecția tehnică și înlocuirea pieselor din cadrul campaniilor de rechemare în service sunt suportate de BMW Group. Deci, posesorii de modele BMW nu vor trebui decât să răspundă campaniei ducând autoturismul într-un service al unui dealer din rețeaua autorizată de BMW Group. Iar campaniile sunt adresate tuturor posesorilor de modele BMW. Așadar, beneficiază de rechemările gratuite în service și cei care nu au cumpărat mașina de la un dealer autorizat BMW Group.
Chemările în service sunt desfășurate transparent și realizate prin campanii de comunicare derulate în site-ul oficial bmw.ro, precum și în site-urile și locațiile dealerilor și service-urilor din rețeaua BMW Group, dar și în presă. În plus, notificările sunt afișate și în aplicația My BMW, dar și în sistemul infotainment al automobilelor BMW. Iar reprezentanții dealerilor autorizați își anunță la rândul lor clienții.
Însă, orice posesor de model BMW poate verifica oricând și online dacă există o campanie de rechemare în service în care este inclusă și mașina lor. Trebuie doar să completeze formularul succint din site-ul oficial bmw.ro. În acest formular utilizatorii completează seria de șasiu (VIN) a mașinii și pot afla instantaneu dacă se află în curs de desfășurare o campanie de chemare în service pentru automobilul lor.
CLICK AICI pentru a accesa formularul de verificare a chemărilor în service.
Inspecțiile tehnice în service-urile dealerilor autorizați BMW sunt filmate, pentru transparență totală și garantarea calității serviciilor
Transparența inspecției tehnice și controlul clienților asupra costurilor sunt garanții esențiale și pentru standardele de calitate pe care le oferă service-urile dealerilor autorizați de BMW Group în România și pe plan internațional.
Service-urile din rețeaua dealerilor BMW Group se disting prin faptul că tehnicienii filmează inspectarea mașinii. În acest clip video prezintă în detaliu starea tehnică a mașinii și explică recomandările referitoare la schimbări de piese și reparații. Acest clip video face parte din devizul digital BMW Smart Video Communication, care este trimis clientului prin sms, e-mail sau aplicația My BMW. Iar în același deviz digital care include inspecția tehnică filmată sunt listate și toate operațiunile necesare și recomandate pe baza nivelului de uzură și a termenelor pentru revizii. Prețurile acestor operațiuni sunt prezentate în deviz, iar clientul își oferă acordul selectând doar operațiunile pe care le dorește, sau care sunt imperios necesare în funcție de starea de uzură. Drept urmare, clienții pot gestiona costurile alocate întreținerii tehnice a autoturismului luând în calcul și bugetul de care dispun la acel moment, sau de timpul pe care ar trebui să îl petreacă mașina în service.
Bineînțeles, clipul video din cadrul devizului digital BMW Smart Video Communication servește și drept dovadă foarte utilă când are loc vânzarea autoturismului. Pentru că permite proprietarului de BMW să prezintă argumente clare în favoarea unui preț de vânzare cât mai profitabil.
Service-urile dealerilor autorizați BMW Group utilizează doar piese de schimb originale, care au și beneficiul garanției de 2 ani
Reputația modelelor BMW este construită și reconfirmată în fiecare generație prin standardele de calitate premium, abilitățile și rafinamentul dinamic, siguranța garantată de sisteme și tehnologii avangardiste. Toate acestea creează „plăcerea de a conduce” oferită de fiecare model BMW.
Însă aceste standarde de calitate, siguranță, fiabilitate, precum și statutul de etalon în ceea ce privește ținuta de drum, sunt de fapt rezultatul atenției minuțioase pe care BMW o alocă proiectării și producerii fiecărei piese. Specificațiile pieselor sunt testate și perfecționate pe parcursul a mai mulți ani de zile, cât timp durează dezvoltarea fiecărui nou model BMW. Este un proces complex, cu teste în laborator, pe circuite și în condiții de climă extreme, tocmai pentru ca fiecare piesă să susțină cel mai înalt nivel de performanță, eficiență și durabilitate specifice modelelor BMW. Așadar, numai piesele originale BMW sunt cele care oferă performanța și fiabilitatea pentru care a fost proiectat fiecare model BMW.
Înlocuirea pieselor originale cu unele generice nu va livra aceleași cote de rezistență la uzură, sau aceleași caracteristici dinamice, de eficiență ori siguranță.
Desigur, ritmul uzurii poate să difere în funcție de condițiile de rulare, de stilul de condus sau alți factori variabili, care nu depind de BMW. Însă este și acesta încă un argument în favoarea utilizării pieselor originale BMW pentru întreținerea și repararea automobilelor produse de BMW Group.
Din aceste motive, service-urile din rețeaua dealerilor autorizați de BMW Group în România folosesc exclusiv piese originale BMW, fapt care reprezintă o garanție de calitate comparativ cu atelierele de service neautorizate de constructorul bavarez.
BMW subliniază diferențe concrete în cazul unor piese care se schimbă frecvent. De altfel, intervalele pentru inspecția tehnică și schimbarea unor piese sunt și evaluate și recomandate de BMW pe baza duratei de viaţă a pieselor originale. De exemplu, filtrele de aer originale BMW sunt proiectate să reziste doi ani. Însă filtrele generice pot avea un randament optim limitat și la un singur an.
De asemenea, plăcuțele de frână originale BMW au compoziție și specificații create și adaptate pentru fiecare model al mărcii germane. Deci și controlul dinamic și siguranța oferite de modelele BMW depind direct de echiparea cu plăcuțele de frâne originale, concepute conform standardelor pe care BMW le-a proiectat pentru fiecare model din gama sa. Dar plăcuțele de frână generice nu au aceleași caracteristici, cântăresc mai mult și sunt făcute dintr-un mix de materiale diferit, ceea ce se resimte atât la capitolul performanțelor, cât și al uzurii și implicit al siguranței.
Până și elemente precum ștergătoarele de parbriz evidențiază diferența între piesele originale BMW și unele generice. De exemplu, pot fi găsite în piață ștergătoare de parbriz universale, care promit specificații potrivite pentru mai multe mărci, inclusiv BMW. Însă, fiind ștergătoare generice, nu au nici curbura, designul sau materialele rezistente pe care BMW le-a stabilit pentru ștergătoarele fiecărui model din gama sa. Deci și potrivirea ștergătoarelor generice va fi la rândul ei generică, nu optimă. Iar funcționarea lor va fi ineficientă și zgomotoasă.
Tehnicienii service-urilor autorizate BMW sunt instruiți la standarde internaționale, iar aparatura de diagnosticare este creată special pentru modelele BMW
Service-urile dealerilor autorizați de BMW Group în România respectă aceleași norme stricte de calitate și beneficiază de aceleași tehnologii avangardiste pe care BMW le impune la nivel mondial, pentru a oferi servicii de diagnosticare, întreținere și reparații la cele mai înalte standarde.
Tehnicienii service-urilor partenere BMW urmează constant sesiuni de instruire, care se desfășoară atât în atelierele din România, cât și în centrele BMW din străinătate. În plus, instructori și specialiști din cadrul BMW Group vizitează rețeaua din țara noastră pentru a contribui la implementarea optimizărilor pe care constructorul bavarez le aplică în procesul de lucru și asupra standardelor de service.
Aparatura de diagnosticare dedicată modelelor BMW este la rândul ei un atu esențial prin care service-urile autorizate din rețeaua BMW Group asigură standarde de calitate superioare atelierelor neautorizate.
Service-urile dealerilor autorizați BMW sunt echipate cu aparatură proiectată special pentru diagnosticarea modelelor produse de constructorul german, în generația actuală, dar și în generațiile anterioare. Este vorba despre software, echipament, aparatură și proceduri dedicate modelelor BMW, care au rolul de a permite tehnicienilor să realizeze diagnosticarea și evaluarea precisă a uzurii, a parametrilor de funcționare și defecțiunilor tehnice. Astfel, service-urile dealerilor autorizate din rețeaua BMW Group vor face doar schimburile de piese și reparațiile necesare. Se evită schimbarea pieselor sau demontări inutile, se reduce timpul alocat operațiunilor tehnice și se eficientizează costurile în favoarea clientului.
