BMW va promova modelul electric BMW i3 în timpul Super Bowl XLIX

Bucureşti/Woodcliff Lake. Joi, cu două săptămâni înaintea evenimentului, BMW a anunţat că va promova modelul cu propulsie integral electrică BMW i3, printr-un spot de 60 de secunde, în timpul Super Bowl XLIX ce va avea loc duminică, 1 februarie 2015. După o pauză de patru ani, BMW va reveni la finala campionatului profesionist de fotbal american cu o reclamă ce va fi difuzată în timpul primului sfert.
„Cum unul din trei americani va urmări Super Bowl la televizor, suntem încântaţi să utilizăm această platformă pentru educarea telespectatorilor asupra importanţei electromobilităţii”, a declarat Trudy Hardy, vicepreşedinte de marketing BMW of North America. „Conceptele măreţe, precum BMW i3, necesită o perioadă de adaptare cu ele, iar idea creatoare din jurul spotului nostru se bazează pe această analogie.”
BMW i este brandul BMW orientat spre viitor şi dezvoltare durabilă, care este dedicat rezolvării multora dintre provocările mobilităţii cu care se confruntă cele mai populate oraşe ale lumii. BMW i3 este primul automobil BMW i a cărui construcţia s-a bazat, de la început, pe utilizarea vastă a fibrei de carbon. Disponibil în prezent în SUA, BMW i3 are un preţ de pornire de 43.350 de dolari (care include 950 de dolari pentru transport şi livrare), iar modelul cu range-extender are un preţ de pornire de 47.200 de dolari (care include 950 de dolari pentru transport şi livrare).
KBS (kirshenbaum bond senecal + partners) a fost partenerul BMW pentru crearea acestui spot, iar media buying a fost asigurată de UM.
BMW Group
Datorită celor trei mărci ale sale – BMW, MINI şi Rolls-Royce -, BMW Group este liderul mondial al constructorilor premium de automobile şi motociclete şi oferă servicii financiare şi de mobilitate premium. În calitate de companie ce operează la nivel global, BMW Group dispune de 30 de facilităţi de producţie şi asamblare în 14 ţări şi are o reţea de vânzări în peste 140 de ţări.
În 2014, BMW Group a vândut, la nivel mondial, aproximativ 2,118 milioane de automobile şi 123.000 motociclete. Profitul brut pentru anul fiscal 2013 a fost de 7,91 miliarde de euro, iar veniturile au atins pragul de 76,06 miliarde de euro. La 31 decembrie 2013, BMW Group dispunea de o forţă de muncă de 110.351 de angajaţi.
Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung şi pe acţiunea responsabilă. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltări durabile în plan ecologic şi social prin lanţul de valori, responsabilitatea vastă a produselor şi un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte integrantă a strategiei sale.
