Concursul BMW EDIZIONE – Votati creatii de design realizate de tineri designeri BMW
BMW Group a lansat o noua aplicatie Facebook si un concurs legat de design. Potrivit BMW, cercetatorii in domeniul tendintelor au ajuns la concluzia ca multor clienti tineri le place sa-si personalizeze masina, iar una din modalitatile disponibile e sa ii aplice folii autocolante.
Pentru a testa relevanta acestei concluzii, BMW a lansat in Italia un proiect pilot denumit „BMW EDIZIONE”. O aplicatie Facebook permite fanilor BMW Italia (facebook.com/BMW.Italia) sa voteze o varietate de autocolante realizate de tineri designeri BMW. apps.facebook.com/bmwedizione.
Daca proiectul pilot se dovedeste a fi de succes, atunci concursul se va desfasura la nivel global.
BMW este in Italia in top 10 marci ca numar de fani, iar aceasta abordare inovatoare va permite clientilor BMW sa decida ei insisi ce produse sa fie lansate mai intai in productie.
Designul castigator va fi produs intr-o editie limitata „BMW EDIZIONE” pentru BMW Masini rulate Italia, inclusiv autocolantul si alte componente pentru clientii tineri (de ex. sistem de navigatie, grila de culoare neagra, etc). Formula „pentru tineret” face oferta si mai atractiva pentru tinerii clienti, caci cu cat esti mai tanar, conditiile de finantare sunt mai atractive si astfel se plateste mai putin pentru o masina.
Pentru a putea vota designul preferat de autocolant, vizitati pagina de Facebook BMW Italia.
Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro