Noul BMW Seria 7 surprins fără camuflaj
Astăzi au apărut pe internet o serie de imagini cu noul BMW Seria 7 surprins fără camuflaj, astfel că putem în sfârșit să ne dăm seama cum va arată viitoarea „navă amiral” a mărcii bavareze.
Așa cum ne așteptam, noul BMW Seria 7 nu-și propune să revoluționeze clasa de lux prin design, ci mai degrabă prin tehnologie inovatoare, motorizări extrem de performante, dar și o plăcere ridicată de a conduce mașina. Probabil că te întrebi acum care e rostul să construiești o mașină din această clasă și să te axezi pe șofer? Ei bine, majoritatea proprietarilor de BMW Seria 7 își conduc singuri mașina, spre deosebire de proprietarii de Mercedes-Benz Clasa S și suntem foarte siguri că bavarezii nu vor neglija nici pasagerii noului BMW Seria 7, așa cum nu au făcut-o nici în cazul generațiilor precedente.
În imaginile apărute pe internet vedem un BMW Seria 7, în versiunea de motorizare 730d. Mașina surprinsă în imagini este, cel mai probabil, un model de pre-producție, motiv pentru care jantele neobișnuit de mici. Pe de altă parte însă putem vedea blocurile optice față ce sunt „legate” între ele prin grila de mari dimensiuni. De asemenea, putem observa blocurile optice spate, în formă de L, care seamănă oarecum cu cele prezente pe actuala generație a modelului BMW Seria 6 Gran Coupe.
Așa cum spuneam și la început, noul BMW Seria 7 nu își propune să vine cu un design revoluționar, dar promite că tehnologia disponibilă va fi cu mult peste tot ce am văzut la un model BMW de până acum. De la cheia superbă ce vine la pachet cu BMW i8, până la un sistem iDrive redesenat și regândit. În plus, pachetul de sisteme de asistență pentru șofer va fi extrem de generos pentru noul BMW Seria 7 și pornește de la farurile cu laser – ce pot fi observate și în pozele apărute pe net -, continuă cu un sistem care se va numi, cel mai probabil, „Active Comfort Driving” ce va integrat în sistemul „Adaptive Drive” și merge mai departe până la un sistem de parcare automat ce va putea fi comandat prin intermediul cheii. Practic, acest sistem de parcare automată presupune ca șoferul să nu se afle în mașină atunci când aceasta se va „auto-parca”. Mai mult, în noul BMW Seria 7, telefoanele inteleginete se vor putea încărca wireless și va exista o sinergie între informațiile ce vor fi afișate șoferului și pasagerului. O altă noutate constă în implementarea unui sistem audio de top, furnizat de britanicii de la Bowers & Wilkins.
Pe de altă parte, prin folosirea fibrei de carbon, a aluminiului și a magneziului în construcția mașinii, noul BMW Seria 7 va avea o greutate mai mică decât a actualei generații BMW Seria 5. Prin urmare, noul BMW Seria 7 va fi mult mai dinamic în comparație cu generația actuală, dar cu siguranța șasiul va putea fi setat pentru a oferi și un stil de condus extrem de confortabil, similar cu cel întâlnit în Mercedes-Benz Clasa S. Și veștile bune nu se opresc aici. Bavarezii vor echipa noul BMW Seria 7 cu o nouă gamă de motorizări, ce va fi compusă din patru propulsoare pe benzină, cel puțin un diesel, dar și două sisteme de propulsie hbridă. Astfel, noua gamă de propulsoare va oferi o valoare mai mare a puterii, dar un consum și emisii de CO2 mai reduse. În plus, noul BMW Seria 7 va fi, cel mai probabil, echipat și cu o nouă transmisie automată cu 9 trepe.
Lansarea oficială a noului BMW Seria 7 este programată pentru Salonul Auto de la Frankfurt din acest an, dar ne așteptăm ca până atunci să mai avem parte de astfel de surprize neașteptate.
Fotografiile și informațiile sunt preluate de pe www.bmwbog.com.