Studiu de caz: posesorul de masina BMW

Un studiu realizat de BMRB si publicat de Market Research World prezinta cateva detalii interesante despre posesorii de masini BMW. Din pacate nu stim detaliile demografice ale esantionului de participanti la studiu: varsta, sex sau localizare pe glob, dar cu toate acestea unele concluzii sunt cu adevarat interesante si merita prezentate.

Lucruri interesante despre proprietarii de masini BMW:

  • Cei care au cumparat un BMW in ultimii 3 ani sunt in mare parte barbati – 53%, in scadere fata de 60% in 1994.
  • Probabilitatea ca posesorii de BMW sa fie in etapa de viata ‘parinti cu copii la gradinita’ este cu 46% mai mare decat media.
  • Probabilitatea ca ei sa fie „foarte interesati” de masini si articole despre masini in ziare este cu 84% mai mare decat media.
  • Posesorii de BMW sunt mai inclinati sa admita ca sunt „foarte posesivi fata de masina lor”, cu 178% mai mult decat posesorul de masina in general, si exista o probabilitate cu 84% mai mare ca lor sa le placa ‘un stil de condus rapid si energic.’
  • Exista o probabilitate cu 82% mai mare ca ei sa fi urmarit reclamele dintr-un aeroport cu o saptamana in urma, fata de un adult obisnuit.
  • Ei sunt mai inclinati cu 13% mai mult decat posesorul de masina in general sa pretinda ca le place sa-si asume riscuri.
  • Doua treimi din posesorii de BMW sunt multumiti de standardul lor de viata, cu toate acestea sunt cu 10% mai inclinati fata de angajatul cu norma intreaga obisnuit sa isi faca griji legate de munca in timpul liber.
  • Posesorii de BMW au cu 42% mai multe sanse fata de adultul obisnuit sa ‘cheltuie bani fara sa se gandeasca’. Probabilitatea de a gasi irezistibile parfumurile sau aftershave-urile scumpe, si de a purta haine realizate de designeri este cu 35% mai mare in cazul lor decat al oamenilor obisnuiti.
  • 65% din posesorii de BMW sunt ingrijorati de “poluarea si aglomeratia cauzate de masini” iar 83% din ei folosesc combustibil fara plumb.
  • Exista sanse cu 28% mai mari decat in cazul adultului obisnuit sa asculte radio mai putin de 10.5 ore pe saptamana. Probabilitatea ca ei sa mearga la cinema cel putin de 2 ori pe an este mai mare cu 41% decat in cazul adultului obisnuit.
  • Exista sanse de doua ori mai mari ca posesorii de BMW sa joace golf, fata de adultii obisnuiti .

Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro

BMW Motorrad

Comentarii

©2025 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account