Genevieve Morton – noua imagine Maserati

Maserati nu este un brand foarte activ în ceea ce privește publicitatea. Nu apar foarte des în presă, în spoturi TV nici atât, îi mai vezi pe ici pe colo în reviste glossy din afară sau mai scot vreun video inspirațional, menit să gâdile partea sensibilă, umană, din noi. Sunt extrem de prețioși la vedere, dar nu la fel de prețioși ca Lamborghini sau Bentley. Asta e altă poveste. Ideea e că atunci când scot un clip, când demarează o campanie online sau când apar în diverse materiale editoriale sunt vizibili, știu să iasă în evidență fără să o dea în opulență sau să exagereze în vreun fel.
Pentru 2015, Maserati nu are noutăți pentru noi. Așteaptă ca Maserati Ghibli să prindă rădăcini printre pasionați sau potențiali clienți până vor lansa un nou produs. Așa e politica lor, de brand prețios. Dar, pentru a face posibil acest lucru și pentru a reaminti tuturor ce mașini prețioase au ei, pregătesc o campanie de promovare pentru toată gama. Ce e și mai interesant, de data aceasta, pentru această campanie, au ales o imagine feminină care să îi reprezinte (a se citi „să îi ajute”). Nimeni alta decât Genevieve Morton, un fotomodel sud-african, celebră datorită unor fotografii din revista și cataloagele Sports Illustrated.
Materialul video și fotografiile pentru campania Maserati 2015 au fost realizate în Sicilia, într-un cadru luxos, potrivit oricărui client Maserati. Ghibli, Quattroporte, GranTurismo și GranCabrio sunt toate prezente la datorie, care mai de care mai aranjate și mai dichisite pentru poze. În link-ul de mai jos puteți vedea un scurt making of și vă puteți delecta cu frumoasele locați din Sicilia. Sau cu Genevieve Morton. Iar în caz că vă întrebați ce legătura are acest articol cu BMW, vă spun eu. Niciuna.
Sursă foto: Maserati
