Lexus LF-SA – Un nou model de intrare în gamă
Conceptul Lexus LF-SA apare la aproximativ scurt timp după ce crossover-ul NX a debutat ca un concurent direct al lui BMW X3. Lexus LF-SA va fi prezentat oficial la Salonul Auto de la Geneva, dar câteva imagini au apărut pe internet înainte de prezentarea oficială.
Lexus LF-SA ar putea concura cu MINI
Mic, agresiv și destul de incitant, conceptul Lexus LF-SA este o compatcă în trei uși care ar putea intra în gama Lexus sub CT 200h, devenind astfel cel mai accesibil model al japonezilor. Vorbeam acum ceva vreme despre un viitor MINI Rocketman care ar trebui să fie o mașină de clasă mini, dezvoltată în colaborare cu Toyota și care ar putea să aibă la bază modelul Aygo. Acum, Lexus LF-SA întărește această teorie, mai ales că acest concept ar putea avea la bază platforma modelului Yaris. Prin urmare, dacă modelul CT 200h este un rival pentru BMW Seria 1, conceptul Lexus LF-SA ar putea fi un rival pentru MINI sau, de ce nu, poate chiar pentru BMW i3.
Lexus LF-SA rămâne deocamdată doar un studiu de design
Scopul conceptului Lexus LF-SA este acela de a testa reacția publicului ce va participa la Salonul Auto de la Geneva și de a le oferi celor de la Lexus informațiile de care au nevoie pentru a decide dacă Lexus LF-SA va intra vreodată în producția de serie sau va rămâne doar la stadiul de concept. Grila proeminentă este flancată de blocurile optice LED, iar designul părții frontale este unul foarte agresiv. Pasajele aripilor sunt foarte late, iar jantele arată foarte bine. Partea din spate ne arată o serie de unghiuri ascuțite și forme futuriste care să continue designul părții frontale, iar discretul eleron conturează sportivitatea conceptului.
Lexus LF-SA – un hibrid premium de clasă mică
Deși nu avem încă nicio informație oficială legată de ce se află sub capota conceptului Lexus LF-SA putem însă specula pe această temă. Dacă Lexus LF-SA va intra în producția de serie, el va apărea cel mai probabil pe piață în 2018 și ar putea avea sub capotă sistemul hibrid de propulsie al modelului Toyota Yaris Hybrid. Adică un motor de 1,5 litri, pe benzină, combinat cu un motor electric.
Tot ce știm noi e că Lexus LF-SA arată foarte bine și ar fi o propunere interesantă în clasa mașinilor destinate mediului urban și e cert că are loc în gama Lexus. Totuși, dacă analizele vor arăta că Lexus LF-SA ar putea „fura” din vânzările lui Yaris, atunci credem că japonezii nu vor introduce conceptul în producția de serie.