Volvo V60 Cross Country deschide noi oportunități
Deși nu este singura mașina din acest segment, Volvo V60 Cross Country este, din punctul meu de vedere, cea mai interesantă. De altfel, singura alternativă din segmentul premium ar fi Audi A4 Allroad și, sincer să fiu, aș prefera Volvo-ul în locul Audi-ului. Ce-I drept, ar mai fi o variantă, probabil și ceva mai ieftină, în “persoana” noului Seat Leon X-Perience, dar așa cum ziceam Volvo V60 Cross Country mi se pare cea mai atractivă variantă din acest segment.
Putem spune că Volvo a “inaugurat” acest segment al modelelor break înălțate și destul de capabile în off-road în 1997 prin Volvo V70 Cross Country. Acum, Volvo V60 Cross Country este cel de-al treilea model CC din gama suedezilor și promite să ofere un vehicul robust, sportiv și confortabil, dar care poate să ofere experiența unica de a explora noi orizonturi, accesibile doar pe drumuri mai puțin umblate și, de obiciei, neasfaltat.
Volvo V60 Cross Country are o gardă la sol mai înaltă cu 65 de milimetri în comparație cu V60-ul normal, poate fi echipat cu jante pe 18 sau 19 inch, bările față/spate și pragurile laterale beneficiază de protecție suplimentară, iar sistemul Hill Descent Control este oferit în echiparea standard.
Primele modele Volvo V6 Cross Country vor fi disponibile pentru piața Nord Americană, acolo unde prima motorizare va fi un propulsor cu cilindri cilndrii ce dezvoltă 250 de cai-putere. În Europa, Volvo V60 Cross Country va fi, cel mai probabil, disponibil în noile versiuni de motorizare Drive-E cu patru cilindri.