Mai multe componente din fibra de carbon pentru viitoarele modele M. BMW M7 – in discutii
In cadrul unei discutii cu TheDetroitBureau, Presedintele BMW North America (si fost sef BMW M NA) Ludwig Willisch a declarat ca firma are de gand sa utilizeze mai multe componente din fibra de carbon in viitoarele modele M, si pe viitor si in modelele Seria 3 ‚normale’.
Mai mult, Willisch a declarat ca modelul M7 ramane inca pe lista de discutii, ca un competitor serios pentru Audi S8 si Mercedes-Benz S63 AMG.
DetroitBureau: „Pana acum, constructorul bavarez a declarat ca nu ar avea de gand sa construiasca o versiune M pentru nava amiral Seria 7 dar sentimentul acela pare sa se schimbe, mai ales acum ca omologul sau din China s-a aratat disponibil pentru a-l ajuta.”
Randare BMW M7
Pentru a anula orice zvonuri despre o posibila versiune M a unuia din modelele SAV mai mici, seful BMW NA a declarat ca firma nu are de gand sa construiasca vreun crossover X1 M sau X3 M3, dar BMW va oferi o gama de accesorii in cadrul noii linii BMW M Performance Automobiles, care va contine componente de performanta si pentru modelele crossover mai mici, precum si pentru alte modele din gama BMW, in sprijinul clientilor care nu vor un vehicul M complet.
Modelul BMW M550d tri-turbo va ramane un model destinat pietei europene, iar primul model pe care-l va primi piata americana va fi BMW M135i.
Dat fiind ca tintele de crestere sunt din ce in ce mai mari de la an la an, Divizia M se va pozitiona pe piata cu mai multe vehicule sportive in urmatorii ani.
Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro