O randare a viitorului vehicul BMW cu tractiune fata

Jurnalistii britanici de la Autocar au realizat o randare a viitorului vehicul BMW cu tractiune fata. Ei fac referire la masina ca fiind un model din gama Seria 1, dar din informatiile noastre, denumirea nu a fost inca stabilita.

BMW se refera la noua gama cu tractiune fata cu denumirea de UKL Sub-Compact, o masina micuta de oras, stilata, care va avea aceeasi platforma cu viitoarea generatie MINI.

Noile masini vor concura cu Audi A3 si vor fi versatile si foarte eficiente din punctul de vedere al consumului, si datorita noilor motoare cu trei cilindri.

Avand la baza o noua platforma cu tractiune fata si o caroserie realizata in mare parte din aluminiu, noile modele entry-level BMW vor fi un hatchback cu cinci usi si un break. Ele sunt asteptate sa fie lansate in Europa in septembrie 2013.

Familia de modele Seria 1 continua sa includa un hatchback in trei usi, unul in cinci usi, un coupe si o decapotabila, toate cu tractiune spate.

Potrivit aceleiasi publicatii, din punct de vedere al designului, UKL este destul de diferit de a doua generatie Seria 1 cu propulsie, care va debuta in martie 2011 la Salonul auto de la Geneva. Principala diferenta intre cele doua este ca la masina cu tractiune fata motorul este amplasat transversal sub o capota mai scurta, fata de amplasamentul longitudinal sub o capota mai lunga.

Datorita faptului ca puterea este transmisa rotilor din fata, dispunerea subansamblelor a permis designerilor sa se lipseasca de tunelul de transmisie, fapt care mareste astfel spatiul disponibil la interior, mai ales in spate.

De asemenea, noul layout a permis BMW sa modifice proportiile masinii, astfel ca partea frontala si stalpii A au fost adusi mai in fata. Acest lucru va mari volumul cabinei pana la un nivel comparabil cu al celui mai bine vandut model european, VW Golf, si cu Audi A3.

Partea frontala a masinii a primit o grila rinichi mai mica, mai tri-dimensionala pe masura ce partea frontala a masinii permite ca grila sa fie ‘impinsa’ mai in spate.

La partea spate a masinii, blocul optic a fost deplasat spre interiorul masinii, astfel incat caroseria acopera partea superioara a acestuia. Spatiul vitrat este dictat de forma plafonului, care permite o panta descendenta.

Noile motoare pe benzina si motorina, cu trei cilindri, cunoscute sub numele de cod N37 si N38, vor avea capacitatea de 1,5 litri. Ele au fost proiectate sa aiba o structura modulara si vor prelua componente de la motoarele traditionale BMW de 3.0 litri, cu sase cilindri.

Se zvoneste ca vor fi disponibile si noi motoare pe benzina si motorina de 2.0 litri, cu patru cilindri. Aceste motoare vor utiliza un nou design cu 500 cmc pe cilindru, si care va utiliza si injectia directa si va avea turbocompresor.

BMW Motorrad

Comentarii

©2023 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account