Rolls-Royce Wraith modificat de SPOFEC

Nu se întâmplă în fiecare zi ca cineva să ia un Rolls-Royce Wraith, sau orice alt Rolls, și să il modifice, atât la exterior, cât și pe interior. Mai mult, sunt foarte puțini cei care pot spune că cel mai puternic Rolls-Royce construit vreodată nu este suficient de puternic. Cu toatea astea, băieții (sau fetele) de SPOFEC, un acronim pentru Spirit of Ecstasy, au reușit imposibilul.

În primul rând ei au crescut puterea mașinii de la 623 de cai-putere la 717 cai-putere, disponibili la 5.700 rpm și momentul motor de la 800 Nm la 986 Nm, disponibil încă de la 1.800 rpm. Prin urmare, propulsat de un V12 de 6,6 litri, Rolls-Royce-ul Wraith preparat de SPOFEC accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 4,2 secunde, un timp cu 0,4 secunde mai rapid decât cel al modelului de serie. Următoarea modificare adusă mașinii este, evident, cea a sistemului de frânare. SPOFEC echipează Rolls-Royce-ul Wraith cu discuri de frână venitlate, carbon-ceramice, cu diamterul de 405 mm pe față și 395 mm pentru spate, ce asigură o scădere a greutății totale cu aproximativ 38 de kilograme. Mai departe SPOFEC a umblat a sistemul de comandă al suspensiei pneumatice ce echipează modelul Rolls-Royce Wraith și, prin montarea modului de control CAN-Tronic, suspensia mașinii este coborâtă cu 40 de milimetri în cazul deplasării cu viteze de până la 140 km/h. După această viteză, nivelul gărzii la sol revine automat la valoarea din fabrică.

Rolls-Royce Wraith

Nici eșapamentul nu a trecut neobservat, cei de la SPOFEC montând o serie de supape pe kit-ul de evacuare. Deschiderea sau închiderea acestor supape sunt controlabile din interiorul mașinii, iar sunetul promis de SPOFEC pentru modelul Rolls-Royce Wraith este unul fără egal. În plus, eșapamentul original a fost înlocuit cu unul fabricat integral din oțel inoxidabil, fapt care a condus la o scădere de alte 5 kilograme a greutății.

Rolls-Royce Wraith

La capitolul „design exterior” veți observa imediat jantele pe care Rolls-Royce-ul Wraith al celor de la SPOFEC stă. Cu dimensiuni de 265/35 R22 pentru puntea față și 295/30 R22 pentru puntea spate, jantele și anvelopele Pirelli sunt concepute și fabricate special pentru acest model Rolls-Royce Wraith. În total sunt disponibile patru variante de jante diferite din care potențialii clineți pot alege.

Modificările de ordin estetic și aerodinamic efectuate de SPOFEC aspura modelului Rolls-Royce Wraith au fost făcute astfel încât liniile fundamentale ale mașinii să nu fie alterate considerabil, păstrând astfel, în mare parte, designul original al mașinii. Elementele modificate sunt construite integral din fibră de carbon și includ bara față, pragurile laterale, bara spate, precum și un mic eleron.

Rolls-Royce Wraith

Ținând cont de faptul că prețul pentru un Rolls-Royce Wraith este de aprximativ 245.000 de euro, ne așteptăm ca acest model, modificat de SPOFEC să depășească destul de mult acest preț. Pe de altă parte suntem convinși că în Dubai există o piață destul de mare pentru Rolls-uri modificate.

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account