Studiul Digital Innovation Think Tank L2 plaseaza BMW pe primul loc la capitolul abilitati de social media
BMW a fost desemnat numarul 1 in topul inaugural L2 Prestige 100® Facebook IQ, un nou index ce masoara abilitatile marcilor Prestige 100® din domeniul auto, moda, ceasuri & bijuterii, bauturi alcoolice & sampanie de a se promova pe cea mai dinamica platforma sociala, Facebook.
BMW detine 54 pagini de Facebook diferite, care corespund diverselor regiuni geografice, segmentelor de business si produselor, iar pentru acest studiu au fost evaluate fiecare dintre acestea.
Pagina globala de Facebook a BMW are 5.5 milioane de fani si conform Directorului de Cercetare de la L2, Maureen Mullen, a inregistrat cea mai mare rata de angajament din Index. Avand peste 50 pagini de Facebook customizate pentru pietele locale si modelele specifice, BMW este la mare distanta de competitie.
Indexul evalueaza si sorteaza pentru fiecare marca de prestigiu efortul depus pentru paginile de Facebook, urmand patru criterii: crestere, angajament, programare si integrare. Fiecare marca a fost evaluata dupa peste 200 atribute calitative si cantitative, si fiecareia i s-a alocat un nivel de inteligenta Facebook, in functie de scorul obtinut: geniu, talentat, de nivel mediu sau slab.
Pentru a afla mai multe informatii si pentru a vedea rezultatele complete ale studiului, vizitati .
[Sursa: BMW ]Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro