„Welcome to BMW Family”- Voucher de 415 lei și avantaje pentru posesorii de modele BMW cu vechime de până la 10 ani

Welcome to BMW Family

Prin intermediul serviciilor „Welcome to BMW Family”, dealerii autorizați BMW oferă acces la o experiență de utilizare premium pentru toți posesorii de modele ale mărcii bavareze – indiferent dacă aceștia dețin modele actuale sau din generațiile anterioare. Fiindcă experiența mobilității premium nu este definită doar de standardele automobilului, ci și de serviciile puse la dispoziția posesorilor de modele BMW pe toată durata de funcționare a acestora.

Bine ai venit în familia BMW!

BMW consideră că păstrarea mașinii într-o stare de funcționare optimă nu trebuie să fie un lux, ci este o necesitate care nu trebuie să facă rabat de la calitate. Trebuie facilitat accesul la cele mai înalte standarde de service și întreținere și pentru cei care utilizează automobile BMW din generații precedente. Astfel, dealerii autorizați BMW din România au creat o varietate de pachete speciale de preț și servicii adresate pentru a îmbunătății și mentenanța modelelor BMW rulate.

În cele ce urmează vă prezentăm ghidul multiplelor servicii și opțiuni utile pe care dealerii autorizați BMW le pun la dispoziția posesorilor de automobile noi sau din generații care au ieșit din producție. Toate acestea sunt cuprinse în conceptul „Welcome to BMW Family” („Bine ai venit în familia BMW”).

Voucher cadou „Welcome to BMW Family”, în valoare de minim 415 (TVA inclus), este adresat posesorilor de modele BMW cu vechime de cel mult 10 ani

Nu există substitut pentru calitatea serviciilor tehnice la care apelezi pentru întreținerea și repararea unui automobil. Fiecare compromis în ceea ce privește mentenanța conduce la afectarea fiabilității, siguranței și performanțelor. Și implicit înseamnă uzarea și devalorizarea mai accentuată a automobilului.

Din acest motiv campania „Welcome to BMW Family” îi susține inclusiv financiar pe posesorii din România care au modele BMW cu vechime de până la 10 ani. Aceștia primesc cadou de la dealerii autorizați BMW un voucher cu valoare minimă de 415 lei (TVA inclus). Acest voucher este acordat la prima intervenție tehnică realizată într-un service autorizat BMW și poate fi folosit la următoarea vizită într-un service autorizat de compania bavareză.

Condițiile pentru acordarea voucherului

Voucherul „Welcome to BMW Family” este acordat de toți dealerii din rețeaua BMW de pe teritoriul României. Iar condițiile pentru acordarea voucherului sunt expuse transparent în site-ul oficial bmw.ro.

Mai exact, voucherul „Welcome to BMW Family” este acordat celui care este proprietarul mașinii. Iar automobilul trebuie sa fie înmatriculat în România și produs cu cel mult 10 ani în urmă. Voucherul poate fi folosit doar pentru intervenţii în service a căror valoare este de minimum 415 Lei (TVA inclus). De asemenea, nu se acordă voucherul pentru reparaţii achitate de asiguratori (poliţe CASCO, RCA). Aceeași excepție este valabilă și pentru cumpărarea produselor de lifestyle sau a accesoriilor originale BMW, care nu includ şi costuri de montaj. Și nu se oferă contravaloarea voucherului în bani.

Pe lângă susținerea financiară, voucherul „Welcome to BMW Family” oferă multiple avantaje posesorilor de BMW

Voucherul „Welcome to BMW Family” acordat posesorilor de modele BMW nu mai vechi de 10 ani a fost conceput ca un pachet care include multiple beneficii adiacente. Clientul poate accesa diverse avantaje într-un mod flexibil, în funcție de necesitățile sale.

Voucherul „Welcome to BMW Family” are valabilitate de 1 an

În primul rând, voucherul este valabil timp de 1 an, astfel că posesorul de BMW poate programa vizita într-un service autorizat când îi permite programul și când consideră că este momentul potrivit pentru inspecție sau intervenție tehnică.

Voucherul este transmisibil la vânzarea autoturismului

Voucherul „Welcome to BMW Family” poate fi un argument și în cazul în care proprietarul dorește să vândă mașina. Deoarece voucherul nefolosit poate fi transmis noului proprietar al mașinii. Bineînțeles, singura condiție este ca vânzarea automobilului BMW să aibă loc în intervalul în care voucherul este valabil.

Acces gratuit timp de 2 ani la asistența BMW în caz de defecțiune

De asemenea, dacă la prima vizită într-un service autorizat BMW de pe teritoriul României clientul alege să facă un schimb de ulei, atunci primește și acces gratuit timp de 2 ani la serviciile BMW Mobile Care în România. Cu alte cuvinte, în caz de defecțiune tehnică poate beneficia de serviciul de Asistență Mobilă BMW non-stop, 365 de zile pe an.

Dealerii autorizați oferă pachete de service cu preț avantajos pentru modelele BMW mai vechi de 5 ani

BMW dorește ca toți posesorii automobilelor sale să poată accesa cele mai înalte standarde de service și întreținere, chiar dacă mașinile nu au fost cumpărate din rețeaua oficială sau dacă acestea au depășit termenele de garanție.

În acest scop, a fost creată campania BMW Service 5+ pentru posesorii de automobile BMW care au o vechime mai mare de 5 ani și sunt înmatriculate în România. Special pentru acești clienți, dealerii autorizați BMW din țara noastră oferă pachete cu prețuri reduse pentru serviciile de mentenanță.

Campania BMW Service 5+ cu avantaj client de minim 15% pentru pachetele de service

Pachetele din campania BMW Service 5+ au prețuri avantajoase pentru schimbarea uleiului și filtrelor, precum și pentru înlocuirea plăcuțelor și discurilor de frână. Iar clienții pot afla și calcula costurile estimative ale intervențiilor tehnice, chiar și fără a contacta service-ul. Deoarece estimările de preț sunt ușor de calculat prin completarea datelor mașinii în formularul din site-ul oficial bmw.ro.

Utilizatorii selectează în formular dealerul BMW preferat, modelul mașinii și anul de fabricației al acesteia, iar apoi scrie seria șasiului. După acești pași rapizi site-ul bmw.ro afișează pachetele de service și detaliază prețurile acestora.

CLICK AICI pentru a accesa formularul online al campaniei BMW Service 5+.

Campaniile oficiale de chemare în service asigură că toate modelele BMW beneficiază de repararea defecțiunilor

BMW comunică transparent de fiecare dată când efectuează o campanie de chemare în service. Astfel, toți posesorii de modele BMW produse în prezent sau în generații anterioare beneficiază de intervențiile tehnice și schimbările de piese care asigură funcționarea automobilelor în parametri optimi.

Mai mult de atât, posesorii de BMW pot afla oricând, cu doar câteva click-uri, dacă pentru modelul pe care îl dețin există în derulare o campanie pentru chemarea în service. Această informație este accesibilă rapid prin intermediul site-ului oficial bmw.ro. Utilizatorii nu trebuie decât să introducă seria de șasiu în formularul special.

CLICK AICI, pentru a accesa formularul pentru verificarea campaniilor de chemare în service-urile autorizate BMW.

BMW Service Inclusive oferă pentru automobile rulate pachete de service diverse, cu prețuri avantajoase

Atât pentru automobilele noi, inclusiv cele electrice, precum și pentru modelele rulate, dealerii autorizați BMW din România oferă clienților posibilitatea de a selecta pachete de service diverse. Astfel, posesorii de modele BMW aleg intervalul de timp sau kilometri și pachetul de operațiuni de service dorit.

Pachetele BMW Service Inclusive oferă protecție împotriva creșterii prețurilor

Aceste pachete BMW Service Inclusive au preț fix. Deci clienții plătesc o singură dată o sumă fixă și beneficiază pe toată durata sau kilometrajul selectat de toate lucrările de service incluse în pachet. Cu alte cuvinte, nu trebuie plătită individual fiecare intervenție tehnică. Iar asta înseamnă cheltuieli semnificativ mai mici pe care clienții trebuie să le aloce pentru operațiunile de întreținere a mașinii.

Implicit, plătirea unei sume fixe la momentul alegerii pachetului BMW Service Inclusive înseamnă protecţie împotriva creşterilor preţurilor. Asta asigură și efectuarea operațiunilor de mentenanță la intervale regulate, ceea ce se traduce și în menţinerea valorii la revânzare a mașinii.

Un alt avantaj esențial al pachetelor BMW Service Inclusive este că acestea sunt valabile dincolo de graniţele naţionale. Așadar, intervențiile tehnice pot fi realizate la orice service autorizat BMW de pe mapamond.

Clienții pot alege între două pachete de service, care cuprind numeroase intervenții tehnice și schimburi de consumabile

Posesorii de automobile BMW pot selecta pachetul BMW Service Inclusive. În acesta sunt cuprinse schimbarea și completarea uleiului de motor, inspecția tehnică în service-ul BMW, schimbarea filtrului de aer, schimbarea filtrului de combustibil (pentru motoarele diesel), service microfiltru, service bujii (la motoarele pe benzină) și service lichid de frână.

Dacă se dorește și înlocuirea pieselor de uzură importante, clienții pot opta pentru pachetul BMW Service Inclusive Plus. În acesta sunt incluse schimbarea plăcuţelor și discurilor de frână de la roțile din faţă şi din spate, înlocuirea ambreiajului și înlocuirea ştergătoarelor de parbriz.

Posesorii de BMW aleg intervalul de timp și kilometri acoperit de pachetul BMW Service Inclusive

Clienții au un control clar asupra costurilor pe care și le asumă prin alegerea pachetelor BMW Service Inclusive. Asta se datorează faptului că pot selecta intervale de timp și kilometri care variază de la 3 ani și 40.000 km, până la 6 ani și 120.000 km.

Mai mult, dacă până la atingerea acestor borne constată că este necesară extinderea intervalului de timp sau de kilometri parcurși, atunci clienții pot cere un upgrade. Extinderea contractului poate fi făcută până la maximum 10 ani sau 200.000 km.

Calculatorul online al prețurilor pentru pachetele BMW Service Inclusive

Ca de obicei, apelarea la serviciile și atelierele dealerilor autorizație BMW înseamnă că nu există costuri neprevăzute sau necomunicate. De altfel, clienții pot afla rapid o estimare a prețurilor pentru pachetele BMW Service Inclusive, folosind calculatorul online inclus în site-ul bmw.ro. De asemenea, clienții primesc de la orice dealer autorizat BMW o detaliere clară a tuturor costurilor, în funcție de motorizarea și anul de producție ale automobilului.

CLICK AICI pentru accesarea directă a calculatorului BMW Service Inclusive din site-ul oficial bmw.ro.

Tehnicienii dealerilor autorizați beneficiază constant de instruire la standardele BMW internaționale

BMW Group impune pentru toți dealerii autorizați de la nivel internațional aceleași standarde de calitate. Drept urmare, service-urile dealerilor autorizați BMW din România oferă nivelul de profesionalism dictat de normele premium ale companiei germane.

În acest scop, service-urile autorizate din țara noastă dispun de cea mai avansată aparatură pentru diagnosticare și intervenții tehnice. Este aceeași aparatură pe care o regăsim într-un service din München, de exemplu. Nu poate fi altfel, deoarece tehnologiile automobilelor moderne evoluează într-un ritm accelerat, astfel că întreținerea și repararea lor nu pot fi realizate decât cu ajutorul unor aparate la fel de sofisticate. Așadar, sunt utilizate aparate create special pentru automobilele mărcilor din portofoliul BMW Group. Totodată, procedurile și metodologia din service-urile autorizate sunt aliniate la standardele riguroase ale mărcii bavareze.

Din toate aceste motive, tehnicienii din atelierele de service ale dealerilor autorizați BMW din România urmează constant cursuri de instruire și specializare. Ei participă la sesiuni de instruire în centrele BMW din străinătate. Dar, totodată, BMW Group trimite experți în service-urile dealerilor autorizați din România, pentru a instrui echipele de tehnicieni. Aceste avantaje nu pot fi regăsite în cazul service-urilor independente, neautorizate BMW.

Service-urile dealerilor autorizați folosesc doar piese originale BMW, care asigură cel mai înalt nivel de fiabilitate și performanță

Folosirea pieselor originale BMW pentru înlocuirea celor uzate, sau repararea automobilelor este esențială pentru funcționarea optimă a autoturismului. Piesa originală BMW este cea care asigură nivelul premium de fiabilitate, performanță, siguranță și eficiență proiectat de constructor.

Iar service-urile dealerilor autorizați BMW folosesc exclusiv piese originale BMW, precum și lubrifianții și soluțiile cu specificații create special pentru modele mărcii bavareze. În esență, plăcerea de a conduce emblematică pentru BMW, precum și reputația pentru calitate și performanță, au la bază tocmai standardele la care sunt concepute și calibrate toate piesele și componentele modelelor bavareze.

Piesele originale BMW sunt însoțite de garanții

Totodată, calitatea și durabilitatea pieselor originale este dovedită și prin garanțiile oferite pentru acestea de către dealerii autorizați BMW. De exemplu, piesele originale montate la service-ul unui dealer autorizat BMW sunt însoțite de garanții de până la 24 de luni.
În plus, posesorii de modele din generațiile BMW anterioare au acces la piese originale. Deoarece BMW oferă piese până la cel puțin 12 ani după ce un model de automobil este scos din fabricație.

Devizul digital Smart Video Communication oferă posesorilor de BMW posibilitatea să vadă exact cum se desfășoară inspecția tehnică

Devizul digital BMW Smart Video Communication este un avantaj exclusiv al dealerilor autorizați, în raport cu atelierele de service independente.

Acest deviz digital este dovada clară a transparenței și calității serviciilor tehnice oferite de toți dealerii autorizați BMW de pe teritoriul României. Concret, tehnicianul service-ului BMW filmează inspecția tehnică pe care o realizează. În acest clip video tehnicianul descrie starea tehnică a mașinii. Și explică intervențiile de mentenanță și reparațiile pe care le recomandă.

Acest clip video, precum și devizul digital sunt apoi trimise clientului prin SMS, e-mail sau aplicația My BMW. În link-ul primit de client sunt detaliate prețurile pentru fiecare reparație recomandată și pentru operațiunile de mentenanță.

Devizul digital oferă clienților control asupra costurilor pentru operațiunile de service

Clienții service-urilor autorizate BMW au control asupra costurilor. Deoarece devizul digital le permită să aprobe doar reparațiile sau schimbările de piese pe care le consideră necesare la acel moment. Așadar, posesorii de modele BMW țin cont de recomandările tehnicienilor autorizați și pot programa restul intervențiilor tehnice în funcție de bugetul disponibil și de durata reparațiilor.

CLICK AICI pentru a vedea toate detaliile despre devizul digital BMW Smart Video Communication afișate în site-ul oficial bmw.ro.

Recepția digitală în service facilitează programarea inspecțiilor și intervențiilor tehnice

Recepția Digitală în Service completează suita de servicii My BMW Service prin care clienții BMW din România beneficiază de o eficientizare a timpului și costurilor alocate pentru inspecțiile tehnice sau intervențiile de mentenanță și reparații.

Acest serviciu oferit de dealerii autorizați BMW din România permite predarea mașinii în service și preluarea ei fără timpi de așteptare sau formalități complicate. Totul se poate face fără contact personal cu reprezentanții dealerului autorizat.

Programarea în service se face online, cu doar câteva click-uri

Posesorii de automobile BMW pot face online programarea vizitei în service, prin intermediul site-ului bmw.ro sau folosind aplicația My BMW. Cu doar câteva click-uri clientul selectează service-ul autorizat BMW pe care îl preferă, sau care este cel mai apropiat. Se aleg apoi ziua și ora, precum și aspectele tehnice pentru care se solicită inspecția sau intervenția tehnică. De asemenea, tot prin intermediul aplicației, posesorii de BMW pot anula programarea în service. În plus, pot cere informații și îndrumări specializate, apelând telefonic dealerul autorizat.

Confirmarea programării este trimisă către client prin e-mail sau prin SMS. Iar utilizatorii aplicației My BMW au și opțiunea de a descărca o intrare automată în calendarul de pe smartphone. În acest fel se asigură că le va fi reamintită programarea.

Predarea și preluarea mașinii în și din service se face fără timpi de așteptare

După ce este confirmată programarea, clientul poate lăsa automobilul în parcarea service-ului autorizat BMW. Iar cheia mașinii este pusă în siguranță într-un seif din terminalul digital instalat în recepția service-ului. Nu sunt necesare completarea unui formular sau contactul cu un reprezentat al dealerului autorizat. Deoarece posesorul de BMW primește prin e-mail sau SMS codul unic pentru deschiderea seifului alocat.

Așadar, predarea mașinii în service se face rapid și sigur, astfel că posesorul modelului BMW își poate continua într-un mod flexibil programul din acea zi.

Desigur, dacă optează pentru devizul digital BMW Smart Video Communication, clientul poate vedea înregistrarea video a inspecției tehnice.

Clientul este înștiințat după ce inspecția sau intervenția tehnică s-a încheiat. Și poate veni să preia automobilul tot din parcarea service-ului. Cheia îl așteaptă în siguranță în seiful terminalului digital.

CLICK AICI pentru a vedea toate detaliile despre Recepția Digitală în Service afișate în site-ul bmw.ro.

Aplicația gratuită My BMW oferă conectivitate cu automobilul și acces facil la multiple servicii și funcții utile

În funcție de anul de producție și specificații automobilului, posesorii de modele BMW pot accesa o diversitate de funcții prin intermediul aplicației My BMW. Descărcarea aplicației se face gratuit din Apple Store sau Google Play Store. Iar autentificarea se realizează simplu, cu ID-ul BMW al utilizatorului sau prin crearea unui cont nou. În urma introducerii seriei de șasiu, automobilul BMW se conectează la aplicația My BMW.

Funcții pentru verificarea statusului mașinii

Aplicația My BMW face ușoară verificarea unor informații despre statusul mașinii. De exemplu, afișează autonomia disponibilă. Dar permite și blocarea și deblocarea portierelor și acționarea farurilor și claxonului, pentru găsirea rapidă a mașinii într-o parcare aglomerată. De altfel, aplicația My BMW poate avea și funcția de localizare a automobilului.

Funcții pentru sporirea confortului

Reglarea temperaturii din habitaclu înainte de a pleca într-o călătorie asigură atât confort, cât și eficientizarea consumului de combustibil sau energie (în cazul mașinilor electrice). Prin aplicația My BMW se poate acționa oricând, de la distanță, sistemul de climatizare al mașinii. În acest mod, temperatura din habitaclu va fi pregătită după preferințele pasagerilor înainte de plecarea într-o călătorie.

În cazul modelelor BMW cu propulsie electrică, climatizarea poate fi activată cât timp mașina este cuplată la o stație de încărcare sau la un wallbox. Astfel, în timpul condusului se consumă substanțial mai puțin din resursele bateriei, deoarece nevoia de a folosi climatizarea va fi redusă. Totodată, aplicația My BMW permite și programarea, pornirea și oprirea încărcării modelelor BMW electrice.

Funcții de navigare și planificare a călătoriilor

Aplicația My BMW face mai lejeră și planificarea călătoriilor, datorită conectivității extinse între automobil și device-urile utilizatorului. Prin aplicația My BMW pot fi trimise destinații către sistemul de navigație al automobilului BMW. Iar estimarea duratei călătoriei se face în funcție de schimbările condițiilor din trafic. Astfel, aplicația notifică utilizatorul când este indicat să pornească la drum pentru a ajunge la destinație la ora dorită. De asemenea, aplicația ghidează șoferul și pe porțiunile de traseu pe care trebuie să le străbată ca pieton. De exemplu, de la parcare până la locul unde are stabilită o întâlnire.

Funcții pentru acces rapid la serviciile de asistență și intervenție în caz de defecțiune sau accident

Programarea în service, contactarea dealerilor autorizați și primirea de notificări în legătură cu apropierea termenelor pentru inspecțiile tehnice periodice sunt funcții cuprinse de aplicația My BMW. Dar aplicația are un rol esențial și pentru siguranță. Prin intermediul său posesorii de modele BMW au acces urgent la serviciile de asistență și intervenție rapidă, în cazul defecțiunilor tehnice și accidentelor. Primirea asistenței de urgență este posibilă deoarece sistemele de conectivitate ale automobilului BMW permit transmiterea locației sale în mod automat către serviciile de intervenție.

CLICK AICI pentru a descoperi în site-ul bmw.ro cum poți descărca și utiliza aplicația My BMW.

Anvelopele cu simbol stea (★), proiectate special pentru fiecare model BMW

Fiind singurele puncte de contact dintre automobil și carosabil, anvelopele au o influențează crucială asupra abilităților dinamice ale mașinii. De ele depind în mod esențial siguranța rulării, confortul și consumul de combustibil. Din aceste motive, pentru fiecare model din gama BMW sunt create anvelope cu specificații dedicate. Iar BMW le dezvoltă continuu împreună cu elita producătorilor de anvelope, precum precum Michelin, Pirelli, Bridgestone, Continental, Goodyear, Hankook, Dunlop etc..

Anvelopele din echiparea originală (OE – Original Equipment) a automobilelor BMW sunt identificate prin faptul că poartă simbolul (★). Acest simbol este rezervat exclusiv pentru anvelopele din echiparea originală BMW. Iar același model de anvelopă va purta simboluri diferite, în funcție de producătorul auto pentru care a fost adaptat.

Toate anvelopele din echiparea originală, marcate cu simbolul stea (★), pot fi descoperite și în configuratorul virtual din site-ul bmw.ro, unde sunt detaliate prețurile și specificațiile tehnice pentru fiecare automobil din gama mărcii bavareze.

Proiectarea și testarea anvelopelor din echiparea originală a modelelor BMW poate dura până la 3 ani

Anvelopele sunt concepute și adaptate încă din stadiul de proiectare al noilor modele BMW. Cauciucurile trebuie să valorifice potențialul dinamic maxim al automobilelor BMW. Și este obligatoriu care performanțele lor să fie probate în cele mai solicitante și variate condiții. Drept urmare, cauciucurile sunt supuse la aceleași teste pe care prototipurile BMW le îndură în cele mai necruțătoare condiții meteo sau probe de uzură.

Probele de anduranță parcurg sute de mii de kilometri. Și se desfășoară inclusiv în arșita deșertului Kalahari, sau pe traseele improvizate pe lacurile înghețate de lângă Cercul Polar, unde BMW Group are un centru de testare (în Arjeplog, Suedia). De asemenea, se fac teste pe circuite celebre, precum bucla Nordschleife de la Nürburgring. În toate aceste condiții sunt optimizate până la 50 de criterii de performanță și calitate oferite de anvelope. Se testează viteza maximă, manevrabilitatea, distanța de frânare pe carosabil uscat sau ud, confortul, uzura, zgomotul la rulare, rezistența la rulare care influențează consumul de combustibil și o multitudine de alți parametri. Și toate sunt armonizate cu specificațiile fiecărui model BMW.

Grație acestor teste riguroase de durabilitate și performanță, gama amplă de cauciucuri dedicate pentru modelele BMW este însoțită de asigurări pentru 36 de luni.

Garanția performanțelor oferită de simbolul stea (★) este confirmată și de eticheta UE

Noua etichetă care însoțește obligatoriu toate anvelopele comercializate în Uniunea Europeană începând cu data de 1 Mai 2021 indică foarte clar nivelul de performanță al anvelopelor cu simbol stea (★). Pe etichetă sunt înscrise cotațiile de performanță pentru aderența pe carosabil ud, zgomotul de rulare (exprimat în decibeli) și eficiența energetică, care se referă la rezistența la rulare și influențează considerabil consumul de combustibil. Clasa A desemnează cel mai înalt nivel de performanță.

Un spectru amplu de accesorii originale BMW, pentru orice anotimp

Automobilele BMW fac parte dintr-un stil de viață. Astfel, BMW oferă o gamă vastă de accesorii utile sau de personalizare, care oferă utilitate, confort și un caracter ce reflectă preferințele clienților.

Iar găsirea și selectarea accesoriilor este facilă, mulțumită configuratorului online de accesorii originale BMW. Acesta este disponibil în site-ul bmw.ro și cuprinde accesorii și produse pentru modelele BMW actuale sau din generațiile precedente.

Pentru cei pasionați de sporturi, dar foarte utile și pentru escapadele de weekend sau vacanțe, BMW oferă accesorii originale precum cutii de bagaje BMW montate pe plafon, suporturi retractabile pentru schiuri și plăci de snowboard, sau covorașe pentru portbagaj care nu permite udarea capitonajului. De asemenea, sunt disponibile diverse soluții de curățare sau degivrare.

Iar cei care vor să configureze un look personalizat pentru propria mașină, pot alege dintre numeroasele accesorii M Performance.

Selectare rapidă a jantelor și anvelopelor cu specificații exact pentru fiecare model BMW

Configuratorul online de accesorii BMW funcționează și ca un ghid. El ajută la comandarea setului de roți adecvat pentru fiecare model BMW nou sau din generațiile anterioare. În configurator este prezentată gama de anvelope cu simbol stea cu opțiuni pentru orice anotimp. Iar clienții pot alege dintr-o mare varietate de jante originale BMW, cu stiluri de design pentru orice preferință. De asemenea, grafica detaliată a configuratorului online de accesorii permite utilizatorilor să vadă exact cum arată modelul lor de BMW cu fiecare tip de jantă.

Manualul utilizatorului BMW, oferit gratuit în limba română

Nu în ultimul rând, dealerii autorizați BMW pun la dispoziția posesorilor de modele rulate și manualele de utilizare pentru automobilele BMW fabricate începând cu anul 2008. Aceste manuale sunt oferite gratuit și sunt traduse în limba română. Ele sunt utile în deosebi pentru clienții care achiziționează automobile BMW rulate, cărora le lipsește manualul de utilizare sau au un exemplar scris într-o limbă străină.

BMW Motorrad

Comentarii

©2022 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account