MANHART MH2 630: Un alter ego cu 630 CP al sportivului BMW M2 Competition

MANHART Performance spune că în ciuda faptului că BMW va lansa în curând o nouă generație M2, actualul coupe compact de performanță înaltă se bucură în continuare de multă popularitate pe scena tuningului. Astfel, pentru a demonstra potențialul lui M2 Competition (F87), l-a transformat într-un fel de alter ego pe steroizi, denumit MANHART MH2 630.

Specialiștii MANHART Performance au extras 630 CP și un cuplu maxim de 750 Nm din propulsorul de 3 litri cu 6 cilindri și sistem M TwinPower Turbo, care livrează 410 CP și 550 Nm în varianta de serie a lui BMW M2 Competition. Pentru a obține acest surplus de putere, au fost instalate componente precum un kit turbo MANHART, un intercooler CSF, evacuare MANHART din oțel inoxidabil cu sistem de control al valvelor, downpipes (țevile de la ieșirile turbinelor) care au convertoare catalitice.

Pentru a ține mai bine sub control cei 630 CP, modelul MANHART MH2 630 este echipat la puntea față cu sistemul de frânare preluat de la BMW M4 GT4. Acesta include etriere cu 6 pistonașe și discuri cu diametru de 380 mm. La roțile punții din spate au rămas frânele de serie ale modelului M2 Competition.

Ținuta de drum dinamică a fost amplificată și cu ajutorul kit-ului de suspensii KW Clubsport. Iar personalitatea sportivă este evidențiată și de elementele cu rol estetic. Pe lângă jantele de 19 inch din aluminiu, MANHART MH2 630 se distinge și prin elementele de caroserie. Are atât componente din carbon, alese din catalogul de accesorii M Performance (extensiile pentru spoilerul frontal și praguri, dar și difuzorul spoilerului din spate). Dar beneficiază și de capota Schmiedmann din aluminiu și eleronul de mari dimensiuni preluat de la M235i Racing.

Habitaclul lui MANHART MH2 630 este configurat și echipat precum cel al unui automobil de competiții. Au fost înlăturate locurile din spate și a fost instalat un roll cage. Iar scaunele șoferului și pasagerului din dreapta sunt Recaro Sportster CS cu formă tip scoică. Acestea au centuri de siguranță Schroth Motorsport. Ambianța sport este completată de clapetele din spatele volanului de la care se pot schimba treptele de viteză. Aceastea sunt din fibră de carbon, material care este folosit și pentru ornamentele de pe planșa de bord și consola centrală. Totodată, se observă display-ul auxiliar Awron, montat în locul uneie dintre gurile de aerisire din centrul planșei de bord.

Tunerul nu a comunicat performanțele lui MANHART MH2 630. Dar putem presupune că acestea au evoluat substanțial comparativ cu BMW M2 Competition, care în varianta de fabrică gonește de la 0 la 100 km/h în 4,2 secunde și atinge viteza maximă de 280 km/h (dacă se alege și pachetul M Driver). Acestea sunt performanțele pentru modelul cu transmisie automată M cu ambreiaj dublu, regăsită la MANHART MH2 630.

Sursa informațiilor și pozelor: manhart-performance.de

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account