Revista BMWBlog: Cinci motive pentru care trebuie să citești numărul doi al revistei BMWBlog

Revista BMWBlog

Numărul doi al revistei BMWBlog România a apărut pe piață și este disponibil acum în toată rețeaua magazinelor Inmedio, iar începând cu 19 octombrie, revista va ajunge în „chioșcurile” de difuzare a presei din toată țară. În numărul doi al revistei am încercat să împăcăm tradiția, cu prezentul și cu viitorul. Avem materiale de interes pentru cei care se gândesc să-și cumpere un BMW nou, dar și multă istorie pentru cei pasionați de trecutul glorios al bavarezilor. Mai jos o să-ți spun cinci motive pentru care merită să cheltuiești 9,9 lei pe revista BMWBlog.

1. „Rapsodia cilindrilor” este un material special, ce pune față-n față primul model „Seria 6”, cel cu cel mai nou model al gamei. BMW E9, chiar dacă nu a avut însemnele Seriei 6, este considerat primul din linia coupe-urilor care aveau să-și facă un nume important. Comparația dintre cele două modele scoate în evidență, în primul rând, faptul că un E9 – care mai are puțin și împlinește 50 de ani – atrage mai multe priviri și laude decât un BMW Seria 6 Gran Coupe, nou-nouț. În al doilea rând, oricât de pasionat ai fi de istorie și de mașinile clasice, nu poți să nu te-ndrăgostești de felul în care Seria 6 Gran Coupe te îmbrățișează de fiecare dată când urci la volan.

Revista BMWBlog

2. „Ursul păcălit de vulpe” aduce în prim plan un… urs. Mai exact, un 325i Cabrio, care te face instantaneu să-ți vinzi Golf-ul V și să pui mâna pe un astfel de exemplar. Revista BMWBlog, în cel de-al doilea număr, aduce alături de urs un BMW Seria 2 Cabrio care nu face altceva decât să ne demonstreze că evoluția continuă a bavarezilor dă roade. Sigur, totul este acum mai confortabil și mai luxuos, dar esența a rămas aceeași. Asta pentru cine are ochi să vadă, desigur.

Revista BMWBlog

 

3. „Înapoi în viitor cu i8” este testul nostru cu BMW i8, din numărul doi din revista BMWBlog, un test pe care l-am făcut printre centralele eoliene ce străjuiesc drumurile din Dobrogea. BMW i8 nu este doar exponentul tehnologic la care BMW se rapoatează, este, într-un fel sau altul, viitorul mobilității urbane adus în prezent. Fie că ne place sau nu, petrolul se termină și în timp ce „izvoarele” seacă, trebuie să găsim o altă metodă de a ne alimenta pasiunea motorizată. Și, din câte ne dăm noi seama, viitorul nu poate fi decât electric. Sau pe hidrogen.

Revista BMWBlog

4. „Echilibrul de rând” nu face altceva decât să critice alegerea unui diesel pe un coupe. Se poate să nu fiți de acord cu noi, dar pentru un Seria 4 Coupe credem cât se poate de serios că un motor pe benzină este mult mai potrivit. Și mai ieftin la achiziție. Și mai distractiv. Și mai rafinat. Și consumă mai mult. Desigur, alegerea-ți aparție, noi doar ne dăm cu părerea.

Revista BMWBlog

5. „Libertatea întruchipată” mută atenția spre BMW Motorrad, divizia moto a bavarezilor. Cu un concept „romantic”, care se face remarcat prin calitatea impresionantă a detaliilor, BMW Motorrad face apel la spiritul de aventură pe care orice motociclist în caută.

Revista BMWBlog

Pe lângă toate acestea, mai avem câteva teste în premieră. Unul dintre ele este cu noul BMW Seria 3 Sedan 340i, altul este cu noul BMW X1, iar altul ne-a dus până pe Red Bull Ring pentru a verifica dacă anvelopele Bridgestone Potenza sunt suficient de aderente și de rezistente pentru a face față valului de cuplu pe care BMW M4 Coupe îl aruncă roților spate. Aaa, da, mai avem și o scurtă prezentare a Salonului Auto de la Frankfurt, un interviu cu șeful divizie M și un altul cu Cristi Puiu, regizorul care s-a lăsat cucerit de primul monovolum BMW. Noi zicem că s-au adunat destul de multe argumente pentru ca cei 9,9 lei să fie mai mult decât justificați. Mai ales că toată revista e făcută în România.

Revista BMWBlog

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account