Autoblog confirma ca noul BMW i3 are propulsie si motor amplasat central
Publicatia Autoblog, citand un purtator de cuvant anonim BMW, confirma faptul ca BMW i3 2013 va fi un vehicul cu propulsie. Vestea nu ne surprinde, caci am mai relatat si pana acum ca i3 Megacity va mosteni ADN-ul BMW, si deci si tractiunea spate.
Mai mult, un video spion recent infatiseaza un vehicul de test i3 facand drifturi pe zapada, si la care se invart rotile spate. Cealalta confirmare de la Autoblog se refera la amplasarea motorului. Asa cum era de asteptat, datorita dimensiunii bateriei si a trenului de rulare electric, motorul electric va fi amplasat central.
Potrivit Autoblog si purtatorului de cuvand BMW, trenul de rulare poate fi separat complet de caroserie, ceea ce transforma operatiile de service si inlocuire a componentelor intr-o sarcina usoara.
Peste doar doua saptamani, la Salonul auto de la New York, BMW va prezenta prima versiune a acestui tren de rulare complet electric, atasat la Seria 1 ActiveE. Autoblog ne ofera mai multe detalii despre trenul de rulare:
„Totusi, diferenta de baza dintre sistemul lui i3 si cel atasat la ActiveE este setul de baterii. La i3, celulele vor fi grupate impreuna, in timp ce la Seria 1 electrificat, seturile de baterii sunt amplasate in spatiul dintre cabina pasagerilor si portbagaj.”
La lansare vehiculele Megacity vor fi oferite in varianta cu doua usi si patru locuri. Masina va avea o lungime de cca 4 m. In viitor, sub-brandul MCV va include inca doua modele. Primul va fi lansat in 2015 si este denumit ICV, prescurtarea de la Intracity Vehicle, si va fi o masina cu doua usi si doua locuri. In 2017 va fi lansat UCV – Urban Commuter Vehicle – care va fi mai lung decat MCV initial, va avea patru usi si va putea transporta cinci pasageri.
Ne asteptam ca la Salonul auto de la Frankfurt din aceasta toamna sa debuteze o versiune concept a lui BMW i3.
[Sursa: Autoblog ]Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro