BMW M3 CSL vs BMW M235i – Pensii private

Cei de la Autoexpress fac un comparativ video foarte interesant între un BMW M3 CSL şi un BMW M235i. Concluzia se face la mustaţă.

Cine a îndrăznit să poarte mustaţă în viaţa asta ştie că este o modă care vine şi pleacă pe neaşteptate. Este veche, dar nouă, greu de explicat, dar cât se poate de naturală. Mustaţa apare şi dispare şi prin lumea auto, acolo unde moda şi obiceiurile se schimbă tot în funcţie de ce-i corect din punct de vedere politic, de cine mai poartă păr la subraţ prin filme, de ce crede că e cool şi interesant clientul bogat, cu educaţie în străinătăţuri, sau cel sărac, cu şcoala vieţii. BMW M3 CSL este o mustaţă pe care-ţi vine s-o porţi cu mândrie, s-o piepteni cu migală şi s-o întorci în colţuri de fiecare dată când ai o idee bună. Indiferent de cum se schimbă moda sau ce-ţi spun alţii că e trendy.

BMW M3 CSL

A fost construită în doar 1.400 de exemplare şi este în topul celor mai bune maşini cu mustaţă dezvoltate de BMW vreodată. Asta te face să plăteşti vreo 40.000 de euro pentru unul model la mâna a două, în stare decentă. Poate fi maşina ta de circuit, un beater de lux, sau o investiţie sigură pentru bătrâneţe, un fel de pensie privată şi privilegiată. Poţi să ai înceredere în bănci şi să-ţi faci asigurări de viaţă şi tot felul de invenţii pentru a-ţi luat banii fără a-ţi asigura nemurirea, sau poţi să-ţi cumperi un BMW M3 CSL, o maşină nemuritoare, care nu te sună în fiecare zi să-ţi povestească despre noile oferte, dar are grijă de banii tăi mai bine decât ar face-o un broker. Poţi s-o vinzi şi să-ţi trăieşti ultima parte a vieţii petrecând cu femei tinere şi băutură îmbătrânită, sau poţi să le faci un cadou frumos nepoţilor. Depinde cum s-a comportat familia cu tine până în acel moment. Proba cu ştersul la fund merită încercată. Pentru aşa maşină…

BMW M235i

Cu 40.000 de euro mai poţi să-ţi cumperi un BMW M235i, o maşină care calcă pe urmele lui M3 E30, zic ei. BMW M3 CSL cântăreşte doar 1.385 de kilograme şi are un şase în linie aspirat, de 360 CP, care se turează cu extaz până la 8.000 rpm. BMW M235i a luat calea supraalimentării, dezvoltă doar 326 CP, e mai greu decât un CSL cu 85 de kilograme, dar are un cuplu de 450 Nm, disponibil între 1.300 şi 4.500 rpm. Nu este o investiţie la fel de sigură  ca un BMW M3 CSL, dar poate fi o primă investiţie eşuată din care poţi învăţa multe. BMW M3 CSL accelerează de la 0 la 100 km-h în 4,9 secunde, iar BMW M235i o face în 4,8 secunde. Haideţi să vedem cum se compară ele pe circuit şi abia apoi să ne hotărâm cum şi unde vom sparge banii de pensie.

 

 

 

 

BMW Motorrad

Comentarii

©2025 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account