BMW M4 Hamann versus Camaro GME – Războiul rece

BMW M4 Hamann versus Camaro GME – Războiul rece

Dacă mușchii europeni ți se par prea scumpi există o varianta mai ieftină, fără steroizi care atacă ficatul,la americanii modificați de nemți.

Chiar dacă noul BMW M4 nu mai are sub capotă un V8, noul propulsor supraalimentat le dă mult mai multă mână liberă tunerilor de specialitate, nevoiți uneori să-și pună limitator de creativitate.
Hamann au scos un kit pentru noul BMW M4 care nu se rezumă doar la modificări aerodinamice, ci umblă puțin și la resoftarea celor 431 CP din fabrică. Nu se cuvine să te lauzi cu un proiect de tuning și să lași motorul neatins așa că noul M4 de la Hamann dezvoltă în urma modificărilor 517 CP între 5.500 și 7.300 rpm și un cuplu de 700 Nm între 1.850 și 5.500 rpm.
hamann-bmw-m4-hr-01

Centrul de greutate este coborât cu 30 de mm cu ajutorul suspensiilor și a jantelor ușoare Anniversary Evo de 21 inci echipate cu anvelope Vredestein Ultrac Vorti R. Pe lângă modificările de performanță, Hamman îmbracă noul M4 și cu un body kit mai agresiv care constă într-un eleron GT3-design, praguri, spolilere, difuzoare de aer și o capotă mai profilată care scoate la vedere elementele din fibră de carbon.
hamann-bmw-m4-hr-02
În celălalt colț se află noul Chevrolet Camaro care dezvoltă 432 CP și 569 Nm din fabrică, însă nemții de la GME Exclusive au văzut în el o coală albă numai bună pentru a crea un rival pentru orice BMW M4, fie el stoc sau modificat. Doar prin instalarea unui compresor și a unei evacuări performante s-au câștigat 187 CP și 122 Nm. Cu 620 CP și 700 Nm la roată mașina accelerează de la 0 la 100 km/h în 3,9 secunde și atinge o viteză maximă de 300 km/h suficient pentru a le da emoții celor de la Hamann. Suspensiile au fost și ele modificate pentru a manevra mai ușor cele 1,8 tone ale muscle car-ului american.
chevrolet-camaro-2014-by-gme-german-motors-and-engineering-04
La exterior Camaro GME a ales să meargă pe varianta „sleeper” apelând doar la niște jante forjate de 20 inci și niște difuzoare de aer pentru bara față și bara spate.
chevrolet-camaro-2014-by-gme-german-motors-and-engineering-02
Întrebarea este dacă ai prefera un musculos american, mai ieftin, dar la fel de performant, în locul unuia european, mai scump, dar mai rafinat și deloc ușor de intimidat chiar și de cei mai agresivi concurenți de pe piață? Vă lăsam să trageți un ochi pe galeria foto și pe filmulețe pentru a vă face o părere.

BMW Motorrad

Comentarii

©2019 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă IN MOTION MEDIA.

Conectează-te folosind datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account