Randare: BMW Seria 1 M Coupe
Programat sa fie lansat la mijlocul anului 2011, noul BMW Seria 1 M Coupe a trezit deja interes in comunitatea BMW, si se anunta a fi candidatul principal la titlul „Cel mai entuziast BMW al anilor 2000”.
Dupa luni intregi de speculatii cu privire la numele ales si existenta sa, BMW a anuntat recent noul model M si numele final: BMW Seria 1 M Coupe. Chiar daca ramane inca secret motorul ales sa propulseze noul Seria 1 M Coupe, se zvoneste ca va fi acelasi ca la 135i. Totusi, motorul va fi reprogramat si va putea livra o putere maxima de cca. 350bhp. Toata aceasta putere dintr-o masina coupe atat de mica este controlata printr-un diferential cu alunecare limitata si de pneurile Michelin Pilot Sport 245/35 ZR19 si 265/35 ZR19.
Motorul este cuplat la o transmisie manuala cu sase rapoarte – nu va fi oferita nici transmisia automata, nici cea cu dublu ambreiaj – si conform primilor jurnalisti care au vazut modelele din faza de pre-productie, cutia manuala se potriveste foarte bine acestei masini.
Pe baza recentelor fotografii-teaser oficiale, artistii de randari au inceput sa „redeseneze” masina.
Primul care face acest lucru este Andrei Avarvarii, care a desenat BMW Seria 1 M Coupe pentru TopSpeed. Modelul prezinta linii de design agresive, partea frontala este impunatoare, iar aripile sunt evazate. Modelul Seria 1 M Coupe isi pastreaza astfel ADN-ul de masina M, si datorita ciclului scurt de productie de 12 luni, ar putea deveni obiect de colectie.
Numele de cod initial pentru BMW Seria 1 M Coupe a fost “Pyrat” si dupa indelungi dezbateri timp de luni de zile, s-a renuntat si la eticheta „M1”.
Este de asteptat ca pretul sa fie cu cca, 10.000 Euro mai ridicat decat al modelului actual 135i Coupe.
[Sursa foto: Andrei Avarvarii pentru TopSpeed]