Interviu exclusiv: Dr. Christophe Lutterman vorbind despre motorul BMW 328i
Cu ocazia lansarii noului BMW Seria 3 la Barcelona, Shawn Molnar, colegul nostru de la BMWBLOG.com, a stat de vorba cu Dr. Christophe Lutterman despre noul BMW 328i si motorul de sub capota sa, agregatul N20.
Motorul de 2.0 litri cu patru cilindri si turbocompresor twin-scroll a debutat vara aceasta pe modelul Z4 sDrive28i, si apoi pe 528i.
Ca si motorul de 3.0 litri TwinPower Turbo cu sase cilindri in linie, noul motor de 2.0 litri combina injectia directa de mare presiune cu controlul BMW VALVETRONIC al admisiei. Noul agregat dezvolta 240 CP si 350 Nm cuplu, o performanta similara cu a motorului cu sase cilindri, dar cu o eficienta mai buna a consumului.
Dr. Lutterman discuta detaliat despre sistemul VALVETRONIC, cat si despre modul ECO de pe Seria 3. Noul mod ECO PRO este un nou mod de rulare, ce poate fi utilizat in traficul de zi cu zi. Modul ECO PRO este activat de butonul numit ‘Driving Experience Control’ si este standard pe noile BMW Seria 1 si Seria 3, si pe motorizarile cu patru si sase cilindri ale modelelor Seria 6 si Seria 5 Sedan si Touring.
Apasati pe butonul Play pentru a asculta interviul.
[audio:http://dl.dropbox.com/u/3252835/STE-005.mp3]Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro